بالاخره یک هالیوودی از ترامپ حمایت کرد!

اگرچه تا پیش از سوگند خوردن دونالد ترامپ، هیچ یک از بازیگران درجه اول هالیوود از او حمایت نکردند اما به نظر می رسد آرام آرام رئیس جمهور جدید آمریکا حامیانی در میان چهره های سرشناس هالیوود هم پیدا کرده است.

به گزارش هفت راه، در روزهایی که همه چهره های هالیوود متفقا علیه رئیس جمهور آمریکا موضع گرفته اند، پیدا کردن یک حامی برای ترامپ کار مشکلی است. اما به نظر می رسد بالاخره سر و کله چند چهره مهم در حمایت از ترامپ هم پیدا شده است.

متیو مک کانهی بازیگر سرشناس و برنده اسکار فیلم «باشگاه خریداران دالاس» اخیرا در مصاحبه ای با اندرو مار، مجری شبکه بی بی سی، حمایتی ضمنی از رئیس جمهور آمریکا انجام داده است. وقتی مار از او پرسید که آیا وقت آن نرسیده که چهره های درجه یک فرهنگی آمریکا، (با کاهش اعتراضاتشان) کمی به ترامپ استراحت دهند، مک کانهی پاسخ داد: « خب، آنها انتخابی ندارند. او الآن رئیس جمهور ماست.» بازیگر «در میان ستارگان» همین طور ادامه داد: «زمان آن رسیده که این حقیقت را در آغوش بکشیم و با آن دست بدهیم و با او (ترامپ)، تعاملی سازنده برای چهار سال آینده داشته باشیم.» این بازیگر سرشناس هالیوودی می گوید: «حتی آنهایی که به شدت با اصول او، یا با کارهایی که گفته یا انجام داده مخالفت کرده اند. نکته دیگر این که ما (در نهایت) کارهایی را که انجام می دهد خواهیم دید نه آنهایی را که گفته است. مهم نیست در طول این راه چقدر با او مخالفت کرده اید. الآن زمان آن رسیده که فکر کنید چقدر می توانید سازنده باشید چرا که او رئیس جمهور ما حداقل برای چهار سال آینده خواهد بود.»

گفتنی است متیو مک کانهی متولد اوالدو و ساکن آستین در ایالت تگزاس است. یکی از ایالاتی که در طول انتخابات، حمایت کاملی از دونالد ترامپ انجام داد و در نهایت 36 رای الکترال هم به حساب کاندیدای جمهوری خواه واریز کرد.

منبع:تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا