آکادمی اسکار به شکل رسمی عذرخواهی کرد

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی امریکا 24 ساعت بعد از اعلام اشتباه برنده بهترین فیلم، متن عذرخواهی رسمی خود را منتشر کرد. شرکتی که تهیه و تدارک جوایز اسکار را به عهده دارد، مسئولیت کامل این اشتباه شرم‌آور را پذیرفته است.

در این بیانیه آمده است: «عمیقا بابت اشتباهاتی که شب گذشته در جریان معرفی برنده رشته بهترین فیلم در مراسم اسکار رخ داد متاسفیم. از تمام گروه و عوامل سازنده «لا لا لند» و «مهتاب» که تجربه‌شان عمیقا تحت تاثیر این خطا دستخوش تغییر شد، عذرخواهی می‌کنیم. از تمام کسانی که به نحوی در این اتفاق دخیل شدند، از جمله وارن بیتی و فی داناوی، فیلمسازان و هواداران‌مان در سراسر دنیا که مشغول تماشای مراسم بودند، عذرخواهی می‌کنیم.»

به گزارش «ورایتی»، بیش از 83 سال است که آکادمی به شرکت «پرایس واتر هاوس کوپر» (PwC) برای فرآیند حساس تهیه و تدارک جوایز اسکار از جمله اعلام دقیق نتایج اعتماد کرده است. «پی دبلیو سی» مسئولیت کامل اشتباهی را که یک‌شنبه شب گذشته در هشتاد و نهمین مراسم اسکار رخ داد، پذیرفته است.

در ادامه بیانیه آکادمی آمده: «ما تمام شب گذشته و امروز را مشغول بررسی و تحقیق درباره موقعیت پیش آمده بودیم و به زودی درباره اقدامات مناسب تصمیم‌گیری خواهیم کرد. ما همواره به تقویت امانت و درستی اسکار و آکادمی علوم و هنرهای سینمایی متعهد هستیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا