«گیشه آنلاین و اطلس سینمای ایران» در پردیس‌های سینمایی شهر تهران

مدیرعامل موسسه سینماشهر از نصب «گیشه آنلاین و اطلس سینمای ایران» در پردیس‌های سینمایی تهران، شهرستان‌ها و نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه سینماشهر، درباره «گیشه آنلاین و اطلس سینمای ایران» گفت: گیشه آنلاین با قابلیت خرید و چاپ بلیت، پخش تبلیغات، تیزرهای پخش فیلم، نظرسنجی، خرید از بوفه سینماها و قابلیت‌های چند رسانه‌ای در سینماهای کشور نصب و جانمایی شد.

وی افزود: این دستگاه‌ها به منظور کمک به فروش گیشه سینما طراحی شده که در فاز اول این طرح، در پردیس‌های سینمایی شهر تهران نصب شد و مخاطبان می‌توانند از طریق پنل علاوه بر خرید بلیت و بوفه به تاکسی‌های اینترنتی نیز متصل شوند. همچنین قابلیت نصب در اماکن عمومی، ایستگاه‌های مترو، دانشگاه‌ها، ورودی فروشگاه‌های بزرگ و … را نیز دارد؛ این سامانه به‌گونه‌ای طراحی شده که علاوه بر موارد ذکر شده امکان ارائه هر نوع خدمات فرهنگی دیگر در حوزه‌های تئاتر، موسیقی و کتاب را دارد.

مدیر عامل موسسه سینما شهر با اشاره به اطلس سینمای ایران، درباره دیگر خدمات گیشه آنلاین گفت: در گیشه آنلاین، امکان دسترسی به اطلس سینمای ایران نیز وجود دارد که حاوی اطلاعاتی درباره موقعیت استقرار سینماهای کشور بر روی نقشه آگاه و جزیی‌ترین اطلاعات درباره سینماهای کشور اعم از مشخصات فنی سینماها، تعداد سالن‌ها، چیدمان صندلی‌ها، قیمت بلیت، بعد مسافت نسبت به محل مورد نظر، امکانات حمایتی و رفاهی سینما شامل رستوران، بوفه، مهدکودک، کافی شاپ و … است.

وی در پایان عنوان کرد: یکی از این گیشه ها در غرفه بنیاد سینمایی فارابی واقع در سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نصب شده و خدمات‌رسانی می‌کند. این اولین گیشه آنلاین با دامنه امکانات و خدمات گسترده است و در فاز دوم این طرح، تا نیمه دوم سال، گیشه آنلاین علاوه بر پردیس‌های سینمایی شهر تهران، در پردیس‌های سینمایی سایر شهرها نیز نصب خواهد شد.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا