ایفای نقش مجری در«شصتادیا»/ سیاستگذاران زندگی واقعی مردم را به نمایش بگذارند

علیرضا استادی بازیگری که این روزها با اجرای برنامه «شصتادیا» در قامت مجری به تلویزیون آمده است، درباره تجربه خود از این حضور تازه گفت.

علیرضا استادی درباره برعهده گرفتن اجرای مسابقه تلویزیونی «شصتادیا» به تهیه‌کنندگی سیدهاشم موسوی، در اولین تجربه مجری‌گری خود توضیح داد و عنوان کرد: دغدغه اصلی‌ام بازیگری بوده و هنوز هم این دغدغه را دارم. این مسابقه هم صرفا اجرا نیست و یک جاهایی دقیقا ایفای نقش است؛ در این برنامه هم یک جاهایی نقش یک مجری را ایفا می‌کنم و امیدوارم بتوانم ذره‌ای از توانمندی‌های مجری‌ها معروف و بنام کشورم بهره ببرم.

استادی درباره بازگشت چهره‌های مطرح به رسانه ملی گفت: در حال حاضر بازیگران زیادی در حال اجرای برنامه‌های تلویزیون هستند و چهره‌هایی که مردم با آن‌ها خاطرات نوستالژیکی در نقش‌های متعدد داشته‌اند، برای اجرا به تلویزیون آمده‌اند. ای کاش این اتفاق زودتر رخ می‌داد.

او ضمن بیان اینکه حضور در «شصتادیا» را باعث افتخار می‌داند، تاکید کرد: هدفم از این برنامه مجری گری به معنای عام نبود و می‌خواستم در قامت جدیدی در یک برنامه شاد و مفرح حضور داشته باشم. امیدوارم که رویکرد مدیران و سیاستگذاران تلویزیون همانطور که می‌بینیم به سمت جدیدی حرکت کند.

استادی در پایان گفت: برای همه مردم کشورم آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم غیر از اینکه برنامه‌های مختلف را ببینیم، سیاستگذاران به مردم نزدیک‌تر شوند و دغدغه‌های مردم را بیشتر بیان کنند و قرابتی بین زندگی واقعی مردم و آنچه از صفحه تلویزیون نشان داده می‌شود، به وجود بیاید و دغدغه‌های مردم در آثار تصویری نمایش داده شود.

مسابقه «شصتادیا» هر هفته روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا