پیام رهبر انقلاب به‌مناسبت شهادت علی خوش‌لفظ

رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت شهادت جانباز عزیز آقای علی خوش‌لفظ پیام تسلیتی را صادر کردند.

به گزارش هفت راه به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای،  رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت شهادت جانباز عزیز آقای علی خوش‌لفظ پیامی را صادر فرمودند:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جانباز عزیز آقای علی خوش‌لفظ به لقاءالله پیوست و اجر دهها سال درد و رنج جانبازی را به جایگاه والای شهادت فی‌سبیل‌الله پیوند زد.
سلام و رحمت خدا بر این شهید عزیز که در هنگام زندگی نیز شهید زنده نامیده شد و درنگ سالها پس از دفاع مقدس، پاداش عظیم صابران را به او هدیه کرد. به روان پاک او درود می‌فرستم و به بازماندگان گرامی‌اش تبریک و تسلیت می‌گویم.
سید علی خامنه‌ای

1396.9.29

* بخشی از زندگینامه شهید خوش‌لفظ

علی خوش‌لفظ از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها درد و بیماری از ناشی از جنگ تحمیلی صبح امروز به دیدار همرزمان شهیدش پیوست و به درجه رفیع شهادت نائل شد. شهید علی خوش‌لفظ از رزمندگان و جانبازان 70 درصد همدانی بود که در عملیات رمضان، مسلم‌بن عقیل، والفجر5، کربلای4 و کربلای5 حضور داشت و  سرانجام در عملیات کربلای5 بر اثر اصابت تیر به نخاع به درجه جانبازی نائل شد و سالها این درد و رنج را تحمل کرد.

او راوی کتاب وقتی مهتاب گم شد بود که با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد. رهبر معظم انقلاب پس از خواندن کتاب, بر این کتاب تقریظ کردند. علی خوش‌لفظ پنجشنبه 1395/10/16 با امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد. در این دیدار رهبر انقلاب جملاتی را بیان کردند تا دل این جانباز دفاع مقدس در خصوص نگرانی‌هایی که داشتند, آرام بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا