باغ کتاب در جشنواره فجر گردش مالی ندارد

مدیر پیگیری پردیس سینمایی باغ کتاب گفت: پردیس سینمایی باغ کتاب هیچ گردش مالی در جشنواره فیلم فجر ندارد و هیچ سالنی به صورت مشخص در اختیار صدا و سیما قرار نگرفته است.

به گزارش هفت راه، در روزهای گذشته انتقاد از فروش غیرقانونی برخی بلیت‌های جشنواره فیلم فجر که بیشتر مربوط به باغ کتاب است مورد توجه اهالی رسانه قرار گرفته نکته حایز اهمیت این که بلیت‌های سینماهای باغ کتاب در اختیار ارشاد و خانه سینما قرار گرفته است. بخشی از بلیت این سینما در بازار سیاه به فروش می‌رسد، محمد صادق سرلک مدیر پیگیری پردیس سینمایی باغ کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس درباره نمایش فیلم‌های جشنواره در باغ کتاب گفت: ما در سالن سینما هیچ گونه بلیت فروشی نداریم و مجموعه پردیس سینمایی باغ کتاب با 10 سالن سینما و 1300 صندلی در اختیار جشنواره قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بلیت های این پردیس تماما در اختیار ارشاد و خانه سینما قرار گرفته است و اگر بلیت این پردیس در بازار سیاه ارائه شده و یا به صدا و سیما داده شده است ما از آن بی اطلاع هستیم. ما هیچ بلیتی برای فروش گیشه نداریم و سینما کامل در اختیار ارشاد و خانه سینما است.

سرلک درباره  نحوه نمایش فیلم ها  و اختصاص یک سالن به صدا و سیما گفت: ما هر فیلمی که نمایش داده می‌شود براساس تعداد متقاضی سالن‌های دیگر را یکی یکی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهیم و هیچ سالنی در اختیار صدا و سیما به صورت مشخص نیست . هر مهمانی معرفی شود یا بلیت این پردیس را داشته باشد به سمت سالن‌های نمایش هدایت می‌شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: پردیس باغ کتاب در جشنواره فیلم فجر هیچ گردش مالی ندارد و به صورت رایگان در اختیار مهمانان جشنواره قرار گرفته است. پس ازپایان نمایش فیلم های جشنواره به جرگه سینماهای کشور می‌پیوندد و در این پردیس سینمایی فیلم‌های در حال اکران به نمایش درخواهد آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا