شماره نوروزی ماهنامه فرهنگی «نزدیک» منتشر شد

پنجمین شماره از ماهنامه فرهنگی- هنری «نزدیک» روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

ماهنامه نزدیک در شماره ۵ و ۶ ویژه اسفندماه ماه خود به بررسی مهمترین تولیدات فرهنگی هنری سال گذشته ایران و جهان در سینما, ادبیات, مستند و تلویزیون پرداخته است.

در همین زمینه در پرونده بخش سینمای جهان این شماره به بررسی فیلم های اسکار با نگاهی ویژه به فیلم دانکرک، لیدی برد و سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری اختصاص دارد. همچنین در بخش سینمای ایران پرونده ای برای دو فیلم مهم سال; “ماجرای نیمروز” و “رگ خواب” به همراه گفتگو با نویسندگان این دو فیلم تدارک دیده شده است.

بخش ادبیات این شماره نیز در بخش کتاب جهان پرونده مفصلی دارد برای ۱۰ کتاب مهم سال جهان در سالی که گذشت. در بخش ادبیات ایران نیز پرونده ای به پدیده های ادبی سال در بخش شعر و داستان و …. اختصاص یافته است. همچنین گفتگوهایی با روزبه معین نویسنده پرفروشترین کتاب سال و محمدرضا شرفی خبوشان برگزیده جایره جلال انجام گرفته است.

در بخش تلویزیون اسفندماه نیز مطالبی برای مهمترین برنامه های تلویزیونی به همراه گفتگویی مفصل و خواندنی با جلیل سامان کارگردان سریال نفس و همچنین محمدحسین میثاقی مجری برنامه پرمخاطب فوتبال ۱۲۰ گرداوری شده است. در بخش تلویزیون جهان نیز پرونده ای مفصل برای پنج سریال مهم جهان توئین پیکس, شکارچی ذهن, دروغ های بزرگ کوچک, ۱۳ دلیل برای اینکه…. و چیزهای عجیب در سالی که گذشت تدارک دیده شده است.

به همین ترتیب بخش حقیقت این شماره نیز مروری دارد بر جنجالی ترین و پرمخاطب ترین مستندهای سال ایران جهان.

علاوه بر اینها اما شماره اسفندماه ماهنامه نزدیک پرونده ای هم برای جشنواره فیلم فجر تدارک دیده است و در آن حسن خجسته در گفتگویی مفصل و برای اولین بار جزئیاتی از داوری فیلمها را بیان کرده است.

ماهنامه فرهنگی «نزدیک» با مدیرمسئولی محسن دریالعل و سردبیری امیر ابیلی روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا