بدرقه “پروانه معصومی” با عشق و احترام

فرزند “پروانه معصومی” گفت: مادرم، هم در زندگی شخصی و هم در زندگی هنری اش همواره به مردم به دیده احترام و با عشق می‌نگریست و شما با حضور در مراسم بدرقه او، پاسخ این عشق و احترام را دادید.

نیما معصومی امروز، ۷ آذرماه در مراسم بدرقه زنده یاد “پروانه معصومی”، هنرمند سینما و تلویزیون که در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار شد، با بیان اینکه مادر پس از فیلم «غریبه و مه» بهرام بیضایی گیلان را برای زندگی برگزید، اظهار کرد: پروانه معصومی عاشق زندگی در روستاهای گیلان شد.

وی پروانه معصومی را هم عاشق طبیعت گیلان دانست و هم دوستدار مردم صمیمی و خونگرم این خطه و تصریح کرد: پروانه واقعا به مردم گیلان عشق می‌ورزید و شاهد تجلی این عشق در مراسم بدرقه پیکرش هستیم.

فرزند زنده یاد پروانه معصومی، ضمن قدردانی از حضور مردم در مراسم بدرقه این هنرمند فقید، یادآور شد: مادرم هم در زندگی شخصی و هم در زندگی هنری‌اش همواره به مردم به دیده احترام و با عشق می‌نگریست و امروز شما با حضورتان پاسخ این عشق و احترام او را دادید.

نیما معصومی، این عشق و احترام را سرمایه هنرمندی از جنس مردم دانست و خاطرنشان کرد: خاضعانه و متواضعانه قدردان همه دوستداران مرحومه پروانه معصومی هستم و زنجیره ارتباط مادرم با گیلان و ایران را محکم خواهم کرد.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا