جزئیات تشییع پروانه معصومی/ درخواستی که خانواده بازیگر فقید از مردم داشتند

فرزند پروانه معصومی در حالی از مراسم تشییع پیکر در رشت و خاکسپاری در امامزاده ابوطالب خبر داد که در فضای‌مجازی اعلام شده بود او در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می‌شود.

پروانه معصومی بازیگر نام‌آشنای سینما و تلویزیون امروز بر اثر عفونت ریه در گیلان درگذشت. بازیگری که خاطرات ماندگاری را از خودش به جای گذاشت.

در حالی که برخی کانال‌های مجازی اعلام کردند که پیکر پروانه معصومی در قطعه هنرمندان به خاک سپرده می‌شود نیما معصومی فرزند او توضیحاتی درباره جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری و در عین حال  سوء تفاهمی که بعضاً در اعلام بیماری این بازیگر فقید مطرح شده، ارائه کرد.

نیما معصومی پسر این بازیگر فقید در گفت‌وگویی به خبرنگار تسنیم گفت: خانه سینما تلاش بسیاری برای خاکسپاری داشتند اما همان‌طور که مادرم می‌خواست در امامزاده ابوطالب به خاک سپرده شوند و تأخیری در خاکسپاری اتفاق نیفتد فردا (سه‌شنبه) ساعت 10 صبح مراسم تشییع از مقابل ساختمان خاتم‌الانبیاء به سمت شهرداری رشت برگزار می‌شود و چهارشنبه صبح به تهران منتقل و در آرامگاه خانوادگی امامزاده ابوطالب ده فرحزاد به خاک سپرده خواهند شد.

او با اشاره به برگزاری یک مراسم یادبود روز پنجشنبه توسط خانه سینما یک درخواست هم از مردم داشت: مراسم خاکسپاری در امامزاده ابوطالب به صورت خصوصی و خانوادگی برگزار می‌شود چون آن محل گنجایش جمعیت زیادی را ندارد از این جهت این درخواست را از مردم عزیز داریم که تجمعی نداشته باشند. البته خانه سینما این خواسته را داشتند برای روز پنجشنبه یک مراسم یادبود برگزار کنند که البته هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است.

پسر پروانه معصومی درباره اعلام خبر بیماری و علت درگذشت این بازیگر فقید تأکید کرد: درباره علت فوت مادرم اطلاعات نادرستی اعلام شد و فوت ایشان به دلیل عارضه پارگی روده و عفونت ریوی نبوده است. بلکه این بیماری ناشی از آرتریت روماتوئید که یک نوع بیماری مرموزی است شکل گرفت و عفونت وارد خون شده بود. مادرم از 29 آبان‌ماه در بیمارستان بستری شد و شب گذشته تنفس او روند خوبی نداشت و 7 صبح او را به آی‌سی‌یو بردند تا تنفس او روال عادی پیدا کند. نتیجه آزمایش‌ها در ساعت یک ظهر امروز مشخص عفونت او بالا رفته و لحظاتی بعد هم ایشان دارفانی را وداع گفتند.

او همچنین این درخواست را داشت که از هرگونه اطلاع‌رسانی اشتباه در زمینه جزئیات بیماری و درگذشت پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون پرهیز داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا