برای تشویق جوانان به تماشای آثارشان می‌نشینم

اسماعیل خلج بازیگر و نمایشنامه‌نویس کشورمان گفت: برای تشویق جوانان به تماشای آثارشان می‌نشیم و  به خوب یا بد آثار کاری ندارم.

اسماعیل خلج بازیگر سینما تلويزیون و نمایشنامه‌نویس کشورمان بیان کرد: درحال حاضر دو الی سه فیلم سینمایی دارم که هنوز پخش و اکران نشده است. این کارها در زمان بیماری کرونا ضبط شده‌اند که در جهنم باران نمی‌بارد و امپراتوری جهنم اسامی این آثار سینمایی هستند.

وی ادامه داد: همچنین قرار بود در اثر دیگری ام بازی کنم اما ترجیح داده شد عوامل فیلم ابتدا سریالی را به اتمام برسانند و سپس کار سینمایی را شروع کنند که پس از اتمام سریال عوامل، آن کار را هم پیش رو دارم.

این بازیگر بیان کرد: درحال حاضر در منزل به نقاشی و مطالعه می‌پردازم و گاهی اوقات به تماشای آثار تئاتری می‌روم. دو الی سه نمایش در تالار مولوی دیدم که کار بچه‌های دانشجو بود. حضور جوانان امروزی خوب و به هر حال این انگیزه در جوانان خیلی عالی است، به این دلیل که جوان هستند و انگیزه دارند و باید کار کنند که قطعا همینطور هم است. من برای تشویق جوانان به تماشای آثارشان می‌نشیم و  به خوب یا بد آثار کاری ندارم، زیرا پای کار بودن جوانان مهم است.

شایان ذکر است؛ اسماعیل خلج متولد ۱۳۲۴ است که در آثاری چون اغما، جلال الدین، راه و بیراه، کلبه عموپورنگ، تانگ خورها، مرده متحرک، یک تکه‌نان، پا برهنه در بهشت، بیداری رویاها، رسوایی، پوران، تک تیراز و دیگر آثار سینمایی و تلویزیونی حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا