شهریار بحرانی «نامیرا» را به کارگردانی دیگر سپرد

برخی از رسانه‌ها و کانال‌های مجازی در گمانه‌زنی‌هایشان به «نامیرا» اشاره کردند که در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت، تهیه‌کننده آن خبر از تغییر کارگردان می‌دهد.

«نامیرا» نام فیلمی است که از مدت‌ها قبل خبرهایی درباره ساخت آن منتشر می‌شد و حتی نامِ محمدحسین لطیفی به عنوان کارگردان آن مطرح شد. اما محسن علی اکبری تهیه‌کننده این فیلم سینمایی در گفت‌وگویی اعلام کرد قرار است با شهریار بحرانی این فیلم را بسازیم.

حالا با گذشت چند درصد از فیلمبرداری خبر از تغییر کارگردان به گوش می‌رسد. علی‌اکبری تهیه‌کننده در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: شهریار بحرانی کارگردان خوب سینما و تلویزیون به دلیل خستگی و سختی کار انصراف داد و خود ایشان محمدحسین لطیفی را به عنوان کارگردان معرفی کردند.

او در خصوص گمانه‌زنی‌هایی که اعلام می‌شد «نامیرا» به جشنواره فیلم فجر می‌رسد، افزود: برای ما از ابتدا هم جشنواره مهم نبود و ساخت یک فیلم خوب از هرچیزی مهم‌تر است. این فیلم ضعیف یا بد ساخته شود نه به درد دنیای ما می‌خورد و نه آخرت‌مان! این فیلم درباره امام حسین(ع) است و باید آنچه در توان‌مان است را ضربدرِ چند کنیم تا کار با بهترین شکل ممکن و با کیفیت ساخته شود. امیدوارم این فیلم یکی از افتخارات جشنواره سال آینده باشد.

در برخی از رسانه‌ها این پیش‌بینی را کرده بودند در صورت تمام شدن فیلمبرداری و مراحل فنی پس از تولید «نامیرا» در جشنواره فیلم فجر امسال رونمایی شود.

محسن علی‌اکبری، تهیه‌کننده تلویزیون و سینما در دهه 80 اقدام به تولید سریال «ثارالله» به کارگردانی شهریار بحرانی کرده بود که بعد از فیلمبرداری بخشی از سریال، نتوانست آن را به پایان برساند.

فیلمی که به‌گفته علی‌اکبری اقتباسی از کتاب نامیرای صادق کرمیار است و با موضوع «امام حسین(ع)» جلوی دوربین می‌رود. و البته داود میرباقری نویسنده این فیلم است.

میرباقری در ماه‌های گذشته مشغول ساخت سریال «سلمان فارسی» بوده و محمدحسین لطیفی کارگردان جدید «نامیرا» در کارنامه خود ساخت فیلم‌هایی همچون «غریب»، «وفا» و «نردبام آسمان» را داشته و به تازگی «سنجرخان» را برای تلویزیون آماده پخش دارد.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا