جیسون استاتهام عصیان می‌کند

جیسون استاتهام بازیگر مجموعه فیلم‌های «مامور انتقال» به یکی از پرهزینه‌ترین اکشن‌های سال با عنوان «عصیان» به کارگردانی ژان فرانسوا ریشه پیوست.
این فیلم که با مبلغ هشت رقمی توسط کمپانی لاینزگیت خریداری شده بر اساس فیلمنامه لیندزی میشل و جی پی دیویس ساخته می‌شود و کمپانی فیلمسازی استاتهام، پانچ پالاس، از تهیه‌کنندگان خواهد بود. تصویربرداری در سپتامبر امسال در بریتانیا آغاز خواهد شد. «عصیان» داستان زندگی کول رید را روایت می‌کند که پس از کشته‌شدن رئیس میلیاردرش، سعی می‌کند از دست گروهی که قصد دارند او را قاتل جلوه دهند، فرار کند. او در این میان برای افشای یک دسیسه بین‌المللی تلاش می‌کند.
استاتهام که در پروژه «هواپیما» با فرانسوا و تیم کمپانی مدریور همکاری داشته به عنوان یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین بازیگران اکشن توصیف می‌شود. او به دلیل تمرین هنرهای رزمی چینی، کیک بوکسینگ و کاراته در فیلم‌های جنایی * ریچی «ضامن»، «قنداق و دو لوله تفنگ شلیک‌شده» و «قاپ زنی» بازی کرد و موفقیت تجاری این فیلم‌ها راه را برای او هموار کرد.این بازیگر انگلیسی در «تجارت لوون» به کارگردانی دیوید آیر که قرار است در سال ٢٠٢٥ اکران شود حضور دارد و اخیرا نیز در «زنبوردار» نقش‌آفرینی کرده است. او در فیلم‌های بسیاری از جمله «سریع و خشن»، مجموعه فیلم‌های «بی‌مصرف‌ها»، «جاسوس»، «مرغ مگس‌خوار»، «مگ»، «مگ ٢: گودال»، «فست اکس» و «هابز و شاو» به ایفای نقش پرداخته است.
منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا