نظر کارتونیست مشهور ایرانی درباره عملیات وعده صادق؛ مقدمه زوال رژیم صهیونیستی

سید مسعود شجاعی طباطبایی درباره عملیات وعده صادق معتقد است: از لحاظ زمانی این بهترین زمان برای تنبیه آن‌ها بود، این عملیات مقدمه‌ای برای زوال رژیم صهیونیستی است.

سید مسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست و گرافیست با اشاره به عملیات وعده صادق شب گذشته اظهار کرد: عملیات دیشب نقطه عطفی برای تاریخ سیاسی کشور ما لحاظ می‌شود. بسیاری از بزرگان و اندیشمندان ما قبل انقلاب و بعد از آن اشار‌ه‌های روشن و مشخصی نسبت به زوال رژیم صهیونیستی داشتند. برای اولین بار ایران مستقیما خاک سرزمین اشغالی را مورد هدف قرار داده که در نوع خود بی‌نظیر است.
وی ادامه داد: وظیفه ما هنرمندان از این به بعد سنگین‌تر خواهد بود. ما باید این اتفاق را به درستی تفسیر کرده و بتوانیم در ارتباط با این قضیه کار موثر انجام دهیم. دنیا با این اتفاق به وجد آمدده است. شب گذشته با اعلام این خبر هنرمند مطرح کوبایی برای بنده مطلبی فرستاد و از این قضیه ابراز خوشحالی کرده بود. همچنین امروز با بسیاری از هنرمندان مطرح دنیا به این شکل صحبت کردم که همگی از این اتفاق خوشحال بودند. رژیم جعلی اسرائیل به معنای واقعی کلمه رژیم جنایتکار و کودک‌کش است و این موضوع را دنیا فهمیده است. اساسا این رژیم از هر جنایتی فروگذاری نمی‌کرد و جسارت آن‌ها به قدری شده بود که دانشمندان هسته‌ای و ما را به شهادت می‌رساندند.
این هنرمند خاطرنشان کرد: از لحاظ زمانی این بهترین زمان برای تنبیه آن‌ها بود. ماه مبارک رمضان برای ما قداست خاصی دارد و بعد از این ماه در فرصت طلایی این اتفاق مبارک رخ داد. دنیا خصوصا هنرمندان و چهره‌های فرهیخته به این نتیجه رسیند که جمهوری اسلامی ایران سال‌ها در خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی قرار دارد و حالا در صف اول با اقتدار این اتفاق را رقم زده است.سید سعود شجاعی با اشاره به نکته مهم این اتفاق افزود: ما بر اساس اصل 51 مقابل به مثل عمل کردیم یعنی در دفاع از خودمان این اتفاق صورت گرفت. همه مباحثی که رژیم صهیونیستی سعی داشت در تمام این سال‌ها به ما نسبت دهد به خود برگشته است. همیشه تلاش‌ داشتند یک سیاه نمایی انجام دهند اما دنیا فهید این ها عین جنایت و سیاهی هستند. این اتفاق مقدمه برای زوال رژیم صهیونیستی بود.

هولوکاست پاشنه آشیل رژیم صهیونیستی بود

وی یادآور شد: بنده در سال 95 به عنوان هنرمند انقلاب شناخته شدم و تا پایان هفته هم هنرمند دیگری انتخاب خواهد شد. در آن زمان مطرح کردیم که رژیم صهیونیستی از هولوکاست بهره می‌گیرد تا به واسطه آن خود را به رسمیت بشناسد. هولوکاست در واقع پاشنه آشیل رژیم صهیونیستی است؛ اساسا سرزمین فلسطین در جنگ جهانی دوم نقشی نداشتند بر چه اساس پرچمی را طراحی کردند و آن را به رسمیت شناختند. بنده به چند کشور ممنوع ورود شدم و عصبانیت شدن آن‌ها از این جهت برای بنده قابل اهمیت بود که بنده و یک کاریکاتوریست دیگر را در لیست مرگ قرار دادند که نهایت عصبانی بودن آن‌ها را بیان می‌کرد. این‌ها از هنر و هنرمند می‌ترسند.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا