بازیگر کودک: چهره شدن به سن و سال نیست

بازیگر خردسال سریال پوست شیر گفت: چهره شدن بازیگر به سن و سال نیست، می‌توان از سنین کودکی در هر نقشی در کنار اساتید بزرگ تجربه به دست آورد، چهره شد و حتی جایزه‌های معتبر مثل سیمرغ فجر گرفت.

ماهتیسا پسندیده درباره بازی در فیلم بی‌تو، بی‌بهشت به کارگردانی سید مجتبی طباطبایی، اظهار داشت: اتفاق خوب برای من در این پروژه این بود که با منوچهر هادی هم بازی شدم و با عوامل حرفه ای فیلم آشنا شدم؛ تجربه همبازی شدن با منوچهر هادی سخت نبود، خیلی هم عالی بود و خوشم آمد. تعامل خوبی با من داشت و عالی بود.

وی که متولد سال ۱۳۹۶ است، به فضای همکاری و آموزش و تجربه در سریال پوست شیر و فیلم بی‌تو بی‌بهشت خاطرنشان کرد: بازی در بی‌تو بی‌بهشت را خیلی دوست داشتم، مثل سریال پوست شیر، هر دو برای من یک خاطره و تجربه خوب بود، بی‌تو بی‌بهشت به خوبی پیش برود در جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۳ اکران می‌شود.

تلاش می‌کنم هر روز بهتر شوم

پسندیده گفت: چهره شدن بازیگر به سن و سال نیست و یک بازیگر در هر سن و سالی با توجه به توانمندی‌هایی که دارد می‌تواند به یک سلبریتی و یا چهره سینمایی تبدیل شود.

این بازیگر خردسال که نخستین تجربه بازیگری‌اش را در ۶ سالگی داشت و با بازی در پوست شیر به عرصه هنر و سینما معرفی شد، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا یک روزی بتوانم سیمرغ فجر بگیرم، جایزه معتبری است؛ البته یک بازیگر به معنای واقعی و تمام کمال باید لایق دریافت چنین جایزه ‌باشد من تلاشم را می‌کنم هر روز بهتر شوم.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا