اکران حداکثر ۳ فیلم مارول در سال/ دیزنی قصد کاهش دارد

با هدف بالا بردن کیفیت؛

باب ایگر مدیر عامل دیزنی، گفت که قصد دارد تولید سالانه فیلم‌های مارول را کاهش دهد.

باب ایگر گفت قصد کاهش تعداد فیلم‌های مارول را دارد و آن را به حداکثر ۳ فیلم در سال می‌رساند. وی عنوان کرد که این بخشی از استراتژی کلی دیزنی است تا با کاهش خروجی بتواند بر کیفیت تمرکز کند.

وی با تاکید بر اینکه کاهش حجم تولید به آرامی صورت می‌گیرد، گفت: احتمالا به جای تولید ۴ سریال در سال، به سمت تولید ۲ سریال تلویزیونی در سال برویم و خروجی فیلم‌هایمان را هم از ۴ فیلم در سال شاید به ۲ یا حداکثر ۳ فیلم کاهش دهیم. وی تاکید کرد برای این تولید همه تلاش خود را خرج می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر، ۴ فیلم از کمپانی مارول در نوبت اکران برای سال ۲۰۲۵ است که شامل «کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع»، «رعد و برق»، «چهار شگفت‌انگیز» و «بلید» می‌شود. به این ترتیب شاید اکران «بلید» که آخرین فیلمی است که در نوبت تولید قرار دارد، احتمالاً به سال ۲۰۲۶ برسد. مارول چند فیلم خوب برای سال ۲۰۲۵ دارد و پس از آن ما به سراغ انتقام‌جویان بیشتری می‌رویم.

ایگر همچنین بیان کرد که دیزنی بیشتر بر دنباله‌ها تمرکز خواهد کرد تا نسخه‌های اصلی و به برنامه‌های دیزنی برای فیلم بعدی «داستان اسباب‌بازی» و اکران تابستانی امسال «درون بیرون ۲» اشاره کرد و گفت که این فیلم‌ها ارزش بیشتری دارند زیرا شناخته شده هستند و برای ورود به بازار هزینه کمتری دارند.

چندی پیش ایگر گفته بود باور نمی کند که «خستگی ابرقهرمانی» رخ داده باشد و تاکید کرده بود که موفقیت ۳۳ فیلم اول مارول که حدود ۳۰ میلیارد دلار در گیشه به دست آورد، تصادفی نبود.

«ددپول و ولورین» تابستان امسال اکران می شود و انتظار می‌رود از فیلم‌های موفق سال باشد. «کاپیتان آمریکا: دنیای شجاع جدید»، «رعد و برق» و «چهار شگفت‌انگیز» هم دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی مارول در سینماهای امسال هستند.

در حالی که «محافظان کهکشان ۳» محصول ۲۰۲۳ نزدیک به ۸۵۰ میلیون دلار در جهان فروخت، اما دیگر فیلم‌های اخیر مارول شامل «مرد مورچه‌ای ۳»، «ثور: عشق و تندر» و «مارول‌ها» در گیشه موفق نبودند.

شرکت والت دیزنی دسامبر ۲۰۰۹ مارول انترتینمنت را به قیمت ۴ میلیارد دلار خرید.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا