فراخوان سراسری «وعده صادق»

جشنواره مردمی فیلم عمار، فراخوان سراسری «وعده صادق» را در چهار محور منتشر کرد.

عملیات وعده صادق، نماد بغض فرو خفته مردم ایران در برابر رژیم کودک‌کش اشغالگر و تجاوزات پانزده ساله آن به کشور بود. بی‌شک ثبت تجربه این نماد اقتدار و غرور ملی، واکنش و حس و حال مردم نسبت به آن اهمیت بالایی دارد.

جشنواره مردمی فیلم عمار با هدف گردآوری و بازتاب واکنش‌های مردم ایران در حمایت از تنبیه مقتدرانه رژیم صهیونیستی، فراخوان سراسری « وعده صادق» را در چهار محور برگزار می‌کند.

متقاضیان می توانند در قالب‌های زیر تولید محتوا کرده و از طریق راه‌های ارتباطی به دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال کنند، همچنین محتواهایی را که در فضای مجازی دیده اید؛ برای ما بازارسال کنید.

محورها:

محتوای ویدئویی

فیلم موبایلی (خاطره‌گویی، مصاحبه مردمی، واکنش‌های مردمی و…)، بازتولید محتوای ویدئویی (پاسخ طنز به تهدید اسرائیل، گزارش از عملیات وعده صادق و…)

محتوای صوتی

خاطره‌گویی، مصاحبه مردمی، سرود، پادکست و…

محتوای تصویری و گرافیکی

نقاشی، عکس (واکنش‌های مردمی و…)، عکس نوشت، کاریکاتور، پوستر و…

محتوای متنی

دل‌نوشته، شعر، شعار (توییت، پلاکارد و…)، متن خبری و…

علاقمندان برای شرکت در این فراخوان می توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جاری آثار خود را دبیرخانه به نشانی: تهران، بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۶۰، حسینیه هنر، کد پستی: ۱۴۱۷۹۷۳۶۵۱ ارسال کنند و یا با برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۷۹۵۳۰۰ تماس حاصل کنند.

راه‌های ارتباط با دبیرخانه و ارسال آثار:

پیام‌رسان روبیکا و سایر پیام‌رسان‌های ایرانی (بله، ایتا و شاد)

تارنمای جشنواره و مرجع اطلاع رسانی‌ها Ammarfilm.ir و نام کاربری در پیامرسان روبیکا، بله، ایتا و شاد @Ammarfilm_۱۳۸۹ است.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا