احتمال حضور نابازیگر خارجی در نقش حضرت موسی(ع) قوت گرفت

به گزارش هفت راه، جمال شورجه کارگردان سریال «سریال حضرت موسی (ع)» در گفتگو با فیلم نت نیوز، در پاسخ به این سوال که این سریال در چه مرحله ای از ساخت قرار دارد؟ گفت: این سریال در مرحله پیش از پیش تولید قرار دارد و در حال تهیه کتابچه آرت بوک این سریال هستیم و پس از تکمیل آرت بوک جزئیات این سریال مشخص می شود و ممکن است بخش هایی از این سریال بصورت انیمیشن ساخته شود.

وی افزود: بودجه مورد نیاز برای ساخت «سریال حضرت موسی (ع)» با اختلاف کم بعد از مرحله پیش از پیش تولید مشخص می شود و پس از ان تهیه کننده و سرمایه گذاران تصمیم میگیرند که این سریال تولید شود یا نه.

کارگردان سریال «سریال حضرت موسی (ع)» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای نقش حضرت موسی (ع) که آیا بازیگران سریال انتخاب شده اند یا خیر گفت: هنوز هیچ بازیگری برای این سریال دعوت به همکاری نشده است ولی برای نقش حضرت موسی (ع) سعی می کنیم یک بازیگر جدید باشد که این بازیگر یا ایرانی و یا خارجی خواهد بود.

شورجه افزود: عوامل پشت صحنه همه ایرانی هستند اما بازیگران «سریال حضرت موسی (ع)» ترکیبی از بازیگران ایرانی و خارجی خواهند بود.

وی که قرار است سریالی در مورد شهید خرازی جلوی دوربین ببرد در مورد جزئیات این سریال گفت: تفاهم نامه ای را با شهرداری اصفهان منعقد کردیم که مجموعه ای 28 قسمتی از زندگی شهید حسین خرازی تولید شود، در حال حاضر این سریال در مرحله تفاهم نامه است و باید فیلمنامه نوشته شود و بودجه مورد نیاز هم تامین شود، ولی الویت من «سریال حضرت موسی (ع)» است.

منبع: فیلم نت نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا