بازیگران «و تو هم برنگشتی» معرفی شدند/ اولین حضور شمس لنگرودی در تئاتر

بازیگران طرح «و تو هم برنگشتی» به کارگردانی و آهنگسازی مهیار علیزاده در حالی معرفی شدند که مرحله فروش بلیت این اثر  نمایشی موسیقایی در روزهای گذشته آغاز شده است. 

بازیگران طرح نمایشی موسیقایی «و تو هم برنگشتی» به کارگردانی و آهنگسازی مهیار علیزاده در حالی معرفی شدند که محمد شمس لنگرودی شاعر، نویسنده و پژوهشگر صاحب نام کشور به عنوان یکی از بازیگران اصلی این طرح معرفی شده است.

این اولین حضور شمس لنگرودی روی صحنه تئاتر به عنوان بازیگر پس از هنرنمایی در آثار سینمایی مختلف به حساب می‌آید.

علاوه بر حضور شمس لنگرودی، چهره‌های صاحب نام و شاخص عرصه بازیگری تئاتر و سینما همچون امیرحسین فتحی، فرزین محدث، یلدا عباسی، ساغر رجبی، مریم مشهور و آرش الیگودرزی (خواننده – بازیگر)، وصال علوی (خواننده – بازیگر) نیز در این طرح حضور دارند.

نمایش موسیقایی «و تو هم برنگشتی» اولین اثر مهیار علیزاده در عرصه کارگردانی است که پس از طرح‌های متعدد خود در عرصه موسیقی فیلم، آلبوم و اجراهای زنده موسیقایی، از روز پنجشنبه شانزدهم فروردین در «تماشاخانه ملک» پیش روی مخاطبان قرار گذاشته می شود.

علیزاده درباره این نمایش موسیقایی متفاوت نوشته است: زمانی که همه چیز در حال نابودی است، گذشته به سمتت هجوم می‌آورد… ؛ «و تو هم برنگشتی» درامی در ستایش زندگی و نشان دهنده نحوه تقابل انسان مدرن با گذشته، امروز و آینده خود است.

فرزین محدث بازیگردان و مشاور کارگردان، محمدرضا مقدسیان مشاور پروژه، رها جهانشاهی مجری طرح و مدیر تولید، فاطمه تقوی دستیار کارگردان و برنامه ریز، مرتضی فربد طراح صحنه،علی کوزه گر طراح نور،شقایق محمودی طراح لباس، کاوه عابدین صداگذار، علیرضا لاجورد ، سعید شجاعی،علیرضا ترابی(ساخت تیزر، عکاسی وگرافیک)، نوید آغاز مدیر تبلیغات، علیرضا سعیدی مشاور رسانه ای دیگر عوامل اجرایی طرح نمایشی موسیقایی «و تو هم برنگشتی» را تشکیل می دهند.

طرح نمایشی موسیقایی «وتوهم برنگشتی» به نویسندگی ساغر رجبی و کارگردانی و آهنگساز مهیار علیزاده از روز پنجشنبه شانزدهم فروردین ساعت ۲۱:۳۰ در تماشاخانه ملک تهران روی صحنه می‌رود.

مهیار علیزاده از جمله هنرمندان شاخص عرصه موسیقی است که طی سال های گذشته به عنوان آهنگساز در پروژه های «حریق خزان» به خوانندگی علیرضا قربانی، «در شعله با تو رقصان» با همکاری صابرابر، «دخت پری وار» به خوانندگی علیرضا قربانی،«افسانه چشم هایت» به خوانندگی علیرضا قربانی و همایون شجریان،«صبرکن» به خوانندگی محمد معتمدی،«هفت الف» به خوانندگی پارسا خائف، «ایستگاه» به خوانندگی امید نعمتی و تعدادی از آثار دیگر حضور داشته است.

آهنگسازی پروژه های سینمایی، تلویزیونی و نمایشی چون «صبحانه با زرافه ها»به کارگردانی سروش صحت، «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی، «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری، «فرشته ها با هم می آیند» به کارگردانی حامدمحمدی، «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی، «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی، «ملکاوان» به کارگردانی احمد معظمی ، «نگاهمان می کنند» به کارگردانی محمدرضا اصلی و«درخت پرتقالی» به کارگردانی امیرهوشنگ معین هم بخش دیگری از فعالیت های مهیارعلیزاده را تشکیل می‌دهند.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا