تهران تایمز بیشتر میداند؛پخش مستند «جنون هسته‌ای» با افشای اسنادی از نتانیاهو

مستند «جنون هسته‌ای» اولین قسمت از مستند دوقسمتی «تهران تایمز بیشتر می‌داند» جمعه ۱۸ خرداد، ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
این مستند به کارگردانی مجتبی میناوند و تهیه کنندگی محسن کریمیان، به بررسی اسناد و مدارکی می‌پردازد که نشان‌دهنده بیماری روانی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.محمد صرفی سردبیر روزنامه تهران تایمز در این‌باره گفت: «مهرماه سال ۱۴۰۲ در روزنامه تهران تایمز گزارشی مربوط به وضعیت و پرونده پزشکی نتانیاهو منتشر کردیم. در این گزارش که بر اساس اسناد به دست آمده است، تصریح شد که نتانیاهو از بیماری روانی رنج میبرد و بر اساس قانون او صلاحیت تصدی مسئولیت ندارد.»
در این مستند، یکی از اعضای حزب لاپید با ارائه پرونده‌های پزشکی نتانیاهو و همسرش، آنها را فاقد صلاحیت لازم برای تصدی مشاغل دولتی معرفی می‌کند. دادگاه رژیم صهیونیستی پس از چند ماه بررسی اسناد، قصد ورود جدی به این پرونده را دارد. با این حال، مقامات قضایی این رژیم با طرح این ادعا که بررسی بیشتر این پرونده ممکن است امنیت ملی اسراییل را به خطر اندازد، مانع از رسیدگی به آن شده‌اند.مستند «جنون هسته‌ای» که برای اولین بار در دنیا این اسناد را منتشر می‌کند، جمعه ۱۸ خرداد ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا