انحصار بلیت فروشی تئاتر شکسته شد؛افتتاح «گیشه تئاتر» همزمان با جشنواره تئاتر فجر

سال‌ها پس از انحصار بلیت فروشی تئاتر توسط یک سامانه، همزمان با جشنواره چهل و دومین تئاتر فجر انحصار بلیت فروشی تئاتر شکسته خواهد شد.

همزمان با فروش بلیط چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر توسط اداره کل مرکز هنرهای نمایشی از سامانه «گیشه تئاتر» رو نمایی می‌شود.

در سال‌های گذشته فروش بلیط جشنواره‌های تئاتر همیشه با مشکلاتی روبرو بود به خصوص سال گذشته تنها مرجع فروش بلیط اینترنتی تئاتر که بین مخاطبین این هنر جا افتاده است تصمیم گرفت که با ارائه مبلغی بالا و خارج از توان ستاد تئاتر فجر بلیط‌های چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را در سایت خود بفروشد که مدیران جشنواره زیر بار این موضوع نرفتند.

دلیل تصمیم مدیران تئاتر کشور برای ایجاد یک سامانه بلیت فروشی جدید، علاوه بر آنچه در سینما اتفاق افتاد و منجر به شکستن انحصار بلیت فروشی تئاتر شد، به اتفاقات سال گذشته و عدم همراهی یک سایت خصوصی با جشنواره برمی‌گردد که مشکلات فراوانی را برای بلیت فروشی جشنواره ایجاد کرد و ستاد برگزاری جشنواره مجبور شد که بلیط‌های نمایش ها را از طریق یک سایت فروش بلیط‌های سینمایی به فروش برساند.

با افتتاح گیشه تئاتر این امکان به وجود می‌آید که به غیر از فروش بلیط‌های جشنواره های تئاتر بلیط اجراهای عمومی تئاتر نیز از طریق همین سامانه به فروش برسد.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا