کارگری که با تلاش و کوشش مدیر می‌شود/ آتش تقی‌پور و حسن اسدی به «مدیر» پیوستند

فرهاد نگهبان نویسنده و تهیه کننده از ساخت فیلم نیمه بلند «مدیر» به کارگردانی کیوان رضایی‌راد خبر داد.

14کیوان رضایی‌راد پس از ساخت «پشت ابر پاییزی» و «قرار ساعت ۵»، این بار «مدیر» را در قاب فیلم نیمه بلند به نویسندگی و تهیه‌کنندگی فرهاد نگهبان به تصویر می‌کشد و روایت کارگری است که مدیر می‌شود.

فرهاد نگهبان در این باره اظهار کرد: مجوز ساخت این فیلم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر و در حال حاضر مراحل تولید آن شروع شده است.

وی درباره داستان این فیلم گفت: «مدیر» روایت امید و انگیزه در یک کارگر خدمات شهری شهرداری است که با تلاش و کوشش و ایجاد انگیزه توسط مدیران خود ارتقا پیدا می‌کند و مدیر یکی از مجموعه‌های شهرداری می‌شود.

نگهبان افزود: از آنجایی که کارگران شهرداری قشر زحمت‌کشی هستند، در میان آن‌ها استعدادهای بسیاری وجود دارد اما دیده نمی‌شوند. در این فیلم تلاش می‌شود تا بخشی از این زحمات به همراه سخت‌کوشی آن‌ها به تصویر کشیده شود.

کیوان رضایی‌راد کارگردان این فیلم در سومین تجربه کاری پس از ساخت ۲ فیلم کوتاه به سراغ ساخت یک اثر نیمه بلند رفته است، گفت: در این فیلم بازیگرانی از ۲ نسل متفاوت حضور دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آتش‌ تقی‌پور، حسن اسدی و سیاوش قاسمی از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.ریحانه فولادی‌زاده و السا علیزاده هم به عنوان بازیگران کودک در مدیر ایفای نقش می‌کند.

فرهاد نگهبان، محمود مقامی، فاطمه شکری، روح‌اله حسین بیکی، هادی مشکانی و دیانا کریمی، دیگر بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در تهران به تصویر کشیده می‌شود.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: علی براری، مدیر تولید: سید داود موسوی، مدیر روابط عمومی و رسانه:امیر خانزاده و مدیر طراحی صحنه: نوید شیخ محمد.

منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا