مهمترین دنباله‌های سینمایی در سال 2017

سینمای جهان در سال آینده میلادی نیز همچون سال 2016 میلادی میزبان چندین دنباله سینمایی مهیج و محبوب خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، در فاصله کمتر از یک ماه به پایان سال 2016 میلادی که در آن سینمای جهان به لطف فروش چندین دنباله سینمایی، عملکرد درخشانی در گیشه داشته‌اند، نگاهی به قسمت‌های جدید از مجموعه فیلم‌های چند قسمتی که در سال 2017 میلادی به سینماها خواهند آمد، قابل توجه است.

 سریع و خشن 8

یک سال و نیم پس از اکران موفق فیلم «سریع و خشن 7»، سازندگان این مجموعه فیلم اکشن و پرفروش؛ جدیدترین فیلم از این مجموعه با عنوان «سرنوشت خشمگین» را از تاریخ 14 آوریل سال آینده میلادی راهی سینماهای جهان می‌کنند.

داستان «سریع و خشن 8» درباره زنی موموز با بازی «چالیز ترون» است که شخصیت اصلی فیلم با بازی «وین دیزل» را متقاعد به پیوستن به دنیای تبهکاری می‌کند.

فیلمبرداری جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های اکشن و هیجانی «سریع و خشن» با کارگردانی «گری گِری» از تابستان امسال آغاز شد و در آن علاوه بر حضور «وین دیزل» و «چارلیز ترون»؛ «دواین جانسون»، «تیرس گیبسون» و «مایکل رودریگوئز» نقش‌های خود را در قسمت جدید نیز تکرار کرده‌اند و «هلن میرن» بازیگر برنده اسکار نیز، چهره تازه ورود به این مجموعه فیلم است.

قسمت هفتم از سری فیلم‌های اکشن و هیجانی «سریع و خشن» در سال 2015 به فروش 1/51 میلیارد دلار دست یافت تا عنوان ششم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما را پس از «آواتار»، «تایتانیک»، «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»، «دنیای ژوراسیک» و «انتقام جویان» به نام خود ثبت کند.

مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» تاکنون به مجموع فروش بیش از 3.9 میلیارد دلار در گیشه جهانی دست یافته است.

 سریع و خشن 8

نگهبانان کهکشان 2

پس از فروش 773 میلیون دلاری فیلم «نگهبانان کهکشان» محصول استودیو مارول کمپانی دیزنی در سال 2014، قسمت جدید از این فیلم کمدی ابرقهرمانی به نویسندگی و کارگردانی «جیمز گان» از تاریخ 5 می 2017 اکران خود را در آمریکا آغاز می‌کند.

این فیلم که بر اساس مجموعه کتاب‌های مصوری به همین نام از شرکت مارول کامیکس ساخته شده است، پانزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود و در آن بازیگرانی چون «کریس پرت»، «زویی سالدانا»، «دیوید باتیستا»، «وین دیزل»، «بردلی کوپر» و «کرت راسل» ایفای نقش می‌کنند.

کمپانی دیزنی امیدوارست با دنباله فیلم «نگهبانان کهکشان» به فروشی بالغ بر یک میلیارد دلار دست پیدا کند.

نگهبانان کهکشان 2

«لیگ عدالت»

فیلم ابرقهرمانی «لیگ عدالت» به عنوان پنجمین فیلم در مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی کامیکس به کارگردانی «زاک اسنایدر» و نویسندگی «کریس تریو» از ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد. در این فیلم بازیگرانی چون «بن افلک»، «هنری کویل»، «گل گدوت» و «ازرا میلر» مقابل دوربین خواهد رفت.

«لیگ عدالت» پنجمین قسمت از فیلم‌های ابرقهرمانی بر اساس کامیک بوک‌های شرکت «دی سی کامیکس»است و پیش از این فیلم‌های «مرد پولادین»، «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» و «جوخه انتحار» از این مجموعه اکران شده و فیلم «زن شگفت‌انگیز» نیز زودتر از «لیگ و عدالت» و از دوم ژوئن سال آینده اکران می‌شود.

لیگ عدالت

کینگزمن: محفل طلایی

شاید یکی از فیلم‌هایی که بسیاری در انتظار تماشای آن در سال آیند باشند، فیلم «کینگزمن: محفل طلایی» طلایی بازی «کالین فارل» است که دنباله‌ای بر فیلم «کینگزمن: سرویس مخفی» محصول سال 2015 است.

تاریخ اکران این فیلم جدید  ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ اعلام شده است و در آن علاوه بر «کالین فارل» بازیگرانی چون «چانینگ تاتوم»، «جولین مور»، «جف بریجز»، «هیل بری» و «التون جان» نیز مقابل دوربین رفته‌اند.

در این فیلم که کارگردانی آن را «متئو وان» بر عهده دارد، شخصیت «کینگزمن» با بازی «کالین فارل» که در قسمت قبل ظاهرا کشته شده بود، دوباره به داستان بازمی‌گردد.

کینگزمن: محفل طلایی

فیلم لگو بتمن

کمدی سیاه «فیلم لگو» به کارگردانی «فیل لرد» و «کریستوفر میلر» که در سال 2014 اکران شد به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال تبدیل شد و مطمئنا علاوه بر کودکان، بزرگسالان و والدین نیز منتظر تماشای دنباله آن هستند. این کمدی انیمیشن ابرقهرمانی را «کریس مک‌کِی» کارگردانی کرده و داستان فیلم نیز در دنیایی مشابه با قسمت اول این انیمیشن روی می‌دهد.

فیلم «لگو بتمن» در حالی اکران خود را از دهم فوریه 2017 آغاز می‌کند که قسمت قبلی این انیمیشن سه بعدی با بودجه 60 میلیون دلاری به فروشی بالغ بر 469 میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت.

فیلم لگو بتمن

قسمت دوم جنگ جهانی Z 

چهار سال پس از اکران فیلم «جنگ جهانی Z» با بازی «برد پیت» و به کارگردانی «مارک فورستر»، قسمت جدید این فیلم را به کارگردانی سرشناسی به نام «دیوید فینچر» به سینما خواهد آورد که ساخت فیلم‌های موفقی چون «هفت»، «باشگاه مشت زنی» و «دختری با خالکوبی ازدها» در کارنامه دارد.

هنوز اطلاعات زیادی درباره این فیلم در دست نیست اما «برد پیت» علاوه بر بازی در این فیلم، تهیه‌کنندگی آن را نیز بر عهده خواهد داشت، تاریخ اکران قسمت دوم «جنگ جهانی Z» نهم ژوئن 2017 در آمریکا اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا