دردسر تازه برای نتفلیکس؛ شکایت سوژه سریال «بچه گوزن» از غول سرگرمی دنیا

فیونا هاروی که سریال «بچه گوزن» از او الهام گرفته شده است، این مجموعه پربیننده را یک اثر تخیلی «نفرت‌انگیز» و «غیراخلاقی» خواند که آبروی او را برده و هشدار داد که از نتفلیکس شکایت خواهد کرد.
هاروی که یک وکیل اسکاتلندی است در مصاحبه‌ای با پیرس مورگان گفت که پس از اینکه این سریال به یک مجموعه پرطرفدار در سطح جهانی تبدیل گشته، مجبور شده که روایت خودش از ماجرا را علنی کند.ریچارد گد ادعا کرده بود که این سریال را بر اساس تجارب شخصی‌اش در مواجهه با یک «استاکر» به نام مارتا ساخته، اما هاروی به مورگان گفت که این «اثری مبالغه‌آمیز» و «داستانی خیالی» است و ادعا کرد که حاضر است دلایل خود را در دادگاه مطرح کند.نتفلیکس تمام‌قد پشت سریال ایستاده است و مدعی است که «بچه گوزن» بر اساس قصه‌ای واقعی ساخته شده و «تمامی اقدامات احتیاطی منطقی را برای پنهان‌کردن هویت واقعی افراد درگیر در این ماجرا به عمل آورده است».کارآگاهان اینترنتی، هاروی را چند روز پس از پخش سریال شناسایی کردند، و او گفت که این موضوع زندگی او را دشوار کرده است. او همچنین مدعی است که در این مدت که تهدید به مرگ شده و تماس‌های تلفنی ناشناس دریافت کرده است.
«من آن را بسیار زشت می دانم؛ وحشتناک و زن‌ستیزانه می دانم.» هاروی به مورگان گفت. «برخی از تهدیدهای مرگ در فضای مجازی واقعاً خوفناک بود. مردم با من تماس می گیرند؛ می دانید، این کاملاً هولناک است.»هاروی اضافه کرد که این غول استریم قبل از نمایش جهانی «بچه گوزن» در ماه گذشته با او تماسی نداشته است.او ادعا کرد که هرگز به دلیل استاکربودن متهم یا محکوم نشده است (همانطور که در قسمت آخر سریال به تصویر کشیده شده است)، چهل‌ویک‌هزار ایمیل به گد نفرستاده و با والدینش تماسی نداشته است. وی همچنین ادعای ارسال پیام‌های صوتی به گد را رد کرد و گفت که ممکن است در طول مواجهه‌اش با نویسنده در میخانه‌ای که او در آن کار می‌کرد، به‌طور غیرقانونی ضبط شده باشد. هاروی همچنین ادعای کتک‌زدن معشوقه سابق گد را نیز منکر شد.
هاروی تصدیق کرد که گد را در یک میخانه در لندن ملاقات کرده است، اما گفت که او را فقط «پنج [یا] شش بار» در طول زندگی‌اش دیده است. او همچنین اعتراف کرد که «ایمیل های بامزه» برای او ارسال کرده است.این وکیل گفت که سریال را تاکنون ندیده ولی گد او را «مجنون و دیوانه» به تصویر کشیده و سلامت عقلی او را زیر سوال برده است.هاروی به مورگان گفت: «گد و نتفلیکس هردو دروغ می‌گویند. آنها این را به عنوان یک داستان واقعی معرفی کرده‌اند، ولی اصلا اینطور نیست.»او در پیامی به گد گفت: «لطفاً دست از سرم بردار!»سریال «بچه گوزن» که در ابتدا چندان پربیننده نبود به ناگاه تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی تاریخ نتفلیکس شد. این سریال از ۱۱ آوریل تاکنون نزدیک به ۵۴ میلیون بیننده داشته و به مدت سه هفته متوالی برترین سریال انگلیسی‌زبان این شبکه بود.
منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا