فیلمبرداری «کهنه رفیق» به پایان رسید/ آغاز تصویربرداری «خاطرات موتورسیکلت»

فیلمبرداری فیلم مستند سینمایی «کهنه رفیق» به پایان رسید و همچنین تصویربرداری مستند «خاطرات موتورسیکلت» آغاز شد.

فیلمبرداری فیلم مستند سینمایی «کهنه رفیق» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سام یکتا پس از ۲ سال به پایان رسید.

فیلم مستند سینمایی «کهنه رفیق» پرداختی به زندگی حرفه‌ای هوشنگ حسینی از روزنامه‌نگارهای هنری فعال و سرشناس در دهه ۵۰ است که تاثیر زیادی در معرفی بسیاری از هنرمندان فعال در حوزه‌های مختلف از جمله سینما و موسیقی در جامعه هنری و مطبوعاتی ایران داشته است.

در این مستند گفت‌وگوهایی با افراد سرشناس بسیاری در عرصه فرهنگ و هنر ایران در رشته‌های مختلف صورت گرفته و تلاش شده است تا نگاهی به وضعیت رابطه هنرمندان و رسانه‌ها داشته باشد و به تاثیر مطبوعات آن دهه در سیستم ستاره‌سازی در سینما و موسیقی ایران پرداخته شده است.

در این مستند که براساس طرحی از سام یکتا شکل گرفته شخصیت‌های همچون ر. اعتمادی، عباس یاری، عباس تهرانی، حبیب اسماعیلی، محمد متوسلانی، منوچهر والی‌زاده، محمد صالح‌علا، شاپور منصف و جمعی از هنرمندان عرصه‌های مختلف هنری حضور دارند

پخش بین‌الملل این فیلم به عهده سولماز اعتماد است.

همزمان با پایان فیلمبرداری فیلم «کهنه رفیق»، پوستر آن که توسط فرزانه نصیری طراحی شده است، رونمایی شد.

فیلمبرداری «خاطرات موتورسیکلت» آغاز شد

فیلمبرداری مستند داستانی «خاطرات موتورسیکلت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدعلی کیانی پس از پایان مراحل پیش‌تولید در تهران آغاز شد.

فیلمنامه این اثر براساس طرحی از محمدعلی کیانی به قلم شهرزاد امیرشاه‌کرمی نوشته شده است.

فیلمبرداری «کهنه رفیق» به پایان رسید/ آغاز تصویربرداری «خاطرات موتورسیکلت»

«خاطرات موتورسیکلت» اولین تجربه کارگردانی کیانی است که با موضوعی اجتماعی در ارتباط با دغدغه‌های نسل جوان جلوی دوربین رفته است.

فیلمبرداری این اثر با دوربین گوشی همراه توسط مهدی اصلانی ثبت می‌شود.

امیر موسوی، ندا نصیری، زینب موسوی‌نژاد، مهدی بیات، محمدرضا برزگر، علیرضا میرزایی، مهدی زمانی و محمدباقر صفانور بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل این مستند داستانی عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مهدی اصلانی، مجری طرح: مجتبی پیری، مدیر مالی: نسترن شفیعی، سرپرست گروه کارگردانی و مدیر برنامه‌ریزی: امیر جاویدنیک، دستیاران کارگردان: مهدی بیات و محمد پیران، عکاس: کیانا کیانی، منشی صحنه: مریم کاظمی، دستیاران فیلمبردار: امیر محمدی و کیوان زمانی، مدیر فنی: مجتبی پیری، مدیر صدابرداری: مسیح حدپور سراج، دستیار صدابردار: امیر شمس، طراح چهره‌پردازی: زینب موسوی‌نژاد، طراح صحنه و لباس: محمدعلی کیانی، مدیر تولید: ایرج طایفه غلامی، مدیر مالی: نسترن شفیعی، مدیر تدارکات: فریبا پذیرایی، امور اداری: محدثه وطن‌خواه.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا