تصویربرداری «مادر سوجان» مجددا آغاز می‌شود؛ سریالی با محوریت مقام زن ایرانی

تصویربرداری سریال «مادر سوجان» به کارگردان حسین تبریزی که در آن بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، حمیدرضا نعیمی، مهران رجبی و… به ایفای نقش پرداخته‌اند مجددا آغاز می‌شود.
حسین تبریزی کارگردان سریال «مادر سوجان» درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: فیلمبرداری این سریال که بیش از 80 درصد از آن تاکنون تصویربرداری و مونتاژ شده است پس از وقفه‌ای کوتاه به امید خدا قبل از 10 ادریبهشت 1403 مجددا آغاز می‌شود.

این کارگردان در پاسخ به این سوال که آیا بازیگر جدیدی به «مادر سوجان» اضافه خواهد شد عنوان کرد: در حال گفت‌وگو و مذاکره با چند بازیگر هستیم تا با نظر تهیه‌کنندگان به سریال اضافه شوند.لازم به ذکر است در این سریال 60 قسمتی که حسین تبریزی کارگردانی آن را بر عهده‌دارد و مهدی کریمی و مثیم آهنگری تهیه‌کننده آن هستند بازیگرانی نظیر ثریا قاسمی، غزال اکرمی، علی مرادی، حمیدرضا نعیمی، حدیث نیکرو، مهران رجبی و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«مادر سوجان» روایتگر زندگی در سال‌های ۱۳۱۰ تا ۱۳۵۷ است و با محوریت شخصیت مقاوم زن ایرانی و اهمیت نهاد خانواده ساخته می‌شود. قصه بیشتر بر پایه زندگی سوجان، دختری گیلانی است که در همین دوران بخش‌های مهمی از تاریخ معاصر ایران و گیلان هم روایت می‌شود.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا