احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت

در پی سخنان استیون نایت؛

احتمال حضور برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» در کنار کیلین مورفی بالا رفت.

در حالی که اوایل این هفته اعلام شد اقتباس سینمایی از سریال «پیکی بلایندرز» انجام می‌شود، سازنده سریال با یادآوری اینکه برد پیت سال‌ها پیش از این دوست داشت وارد دنیای پیکی بلایندرز شود، گفت از چهره‌ها در این فیلم استفاده می‌کند.

«پیکی بلایندرز» با بازی کیلین مورفی در نقش اصلی، به دلیل طرح داستانی، شخصیت‌ها و اجرای بی‌نقص خود در طول ۶ فصل، به یکی از سریال‌های مطرح بدل شده است.

اکنون استیون نایت، سازنده سریال در گفت‌وگو با گاردین یادآوری کرده که چندین ستاره درجه یک درخواست داشتند تا وارد دنیای جرم و جنایت و خشونت این سریال شوند.

وی در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۹ هم گفته بود: ما از چهره‌های زیادی درخواست همکاری دریافت می‌کنیم که برد پیت و اسنوپ داگ از جمله آن‌ها هستند.

در آن زمان، او گفته بود بازیگران مشهور را به عنوان مهمان به شرط اینکه واقعا به درد سریال بخورند، تایید کرده بود.

وی گفت: ما فقط بهترین بازیگر را برای چنین نقشی خواهیم داشت، همانطور که با سم کلفلین، بازیگر نقش اسوالد موزلی همکاری کردیم. وی حضور کلفلین در فصل ۵ را عالی خواند.

این فیلمنامه‌نویس بریتانیایی در مصاحبه‌ای که برای اولین نمایش «این شهر» جدیدترین ساخته‌اش در بی‌بی‌سی انجام داد، خبر از ساخته‌شدن نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» را تایید کرد و درباره حضور کیلین مورفی گفت: او قطعا برای فیلم سینمایی برمی‌گردد. ما از ماه سپتامبر فیلمبرداری را شروع می‌کنیم.

هر چند درباره بقیه بازیگران هنوز چیزی گفته نشده، اما این امر موجب افزایش پیش‌بینی‌ها برای بازی احتمالی برد پیت در این فیلم شده است.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا