از فیلمی که قرار بود خدا اکرانش کند چه خبر؟/کاهانی دوماه قبل: «استراحت مطلق» قطعا اسفند اکران می‌شود/ فیلم من را خدا اکران می‌کند

مجله فرهنگی – «هفت راه»: روزهای اخر دی‌ماه و پیش از آغاز جشنواره فجر، عبدالرضا کاهانی پس از اعلام نشدن نام فیلم جدیدش؛ «استراحت مطلق»، در لیست فیلم‌های حضر در جشنواره سی‌و‌سوم فجر یک نشست خبری برگزار کرد و به انتقاد از روند مدیریت فرهنگی دولت اعتدال پرداخت.

kahani(1)

به گزارش «هفت راه»، کاهانی در آن جلسه اما پس از انتقاد از رضادا و جشنواره، گفت که فیلمش قطعا در اسفندماه اکران خواهد شد و با فروش خوبش احتمالا به اکران نوروزی هم خواهد رسید.

او در اینباره گفته بود: «این فیلم قطعا اکران می‌شود و آن را از اسفند ماه اکران می‌کنیم و می‌خواهیم در سال بعد و عید نوروز هم این اکران را ادامه بدهیم. هر چند پروانه نمایش نداریم اما مگر پروانه نمایش اعتباری دارد؟  برای اولین بار چون پروانه وزارت ارشاد بی‌اعتبار شده می‌خواهیم از جاهایی بالاتر و قدرتمند تر پروانه نمایش بگیریم و جایی قوی‌تر از خدا نمی‌شناسم و با  این امید فیلم را اسفند اکران می‌کنیم.»

کاهانی همچنین در جمله‌ای عجیب گفته بود که: «فیلم من را خدا اکران می‌کند و خودش هم مجوزش را صادر می‌کند.»

با این اوصاف اما فیلم اخر کاهانی نه‌تنها در اکران پایان سال روی پرده نرفت، بلکه حتی تا به امروز پروانه نمایش هم دریافت نکرده است و هیچ بحثی نیز از اکران ابتدای سال آینده‌ی آن در میان نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا