پیروز ارجمند از دفتر موسیقی ارشاد خواهد رفت؟

مجله فرهنگی «هفت راه»- گروه موسیقی: یادمان زنده یاد علیرضا خورشیدفر صبح روز گذشته یکشنبه 10 اسفند 1393 با حضور اهالی موسیقی در سالن رودکی برگزار شد. نکته مهمی که در مراسم روز گذشته رخ داد سخنان پیروز ارجمند بود که شایعه‌های کنار گذاشتنش از دفتر موسیقی را قوت بخشید.

IMG13183521

چندی است که بسیاری از اهالی موسیقی گلایه‌هایی به وضعیت موسیقی کشور دارند و از روندی که دفتر موسیقی در پیش گرفته چندان راضی نیستند. در پی همین نارضایتی شایعه‌هایی مبنی بر کنار گذاشتن پیروز ارجمند از دفتر موسیقی به گوش می‌رسد که روز گذشته و با صحبت‌های پیروز ارجمند در مراسم یادمان علیرضا خورشیدفر، این شایعات قوت گرفت.

مدیر کل دفتر موسیقی در مراسم یادمان علیرضا خورشیدفر به بیان چند خبر در حوزه موسیقی پرداخت و گفت: کانون موسیقیدانان جوان را راه اندازی خواهیم کرد و همچنین سلسله کارگاههای موسیقی تجربی را بعد از عید نوروز برگزار می‌کنیم. همچنین مقدمات تشکیل انجمن فیلارمونیک ایران نیز در حال انجام است که به زودی فعالیتش را آغاز می‌کند. همچنین راه اندازی ارکستر‌ها را نیز به گونه‌ای پیش خواهیم برد که وابستگیشان به دولت کمتر شود و بخش خصوصی دراین زمینه فعالیت جدی تری داشته باشد.

ارجمند در ادامه صحبت‌هایش به لغو کنسرت‌های موسیقی پرداخت و اظهار کرد: لغو کنسرت‌ها و حاشیه‌هایی که اتفاق می‌افتد باید حتما مرتفع شود. ما از نهادهای صنفی چون خانه موسیقی انتظار داریم که در این زمینه فعالیت و همکاری بیشتری داشته باشند.

اما نکته حاشیه‌ای در صحبت‌های پیروز ارجمند بخش پایانی صحبت‌هایش بود که به نوعی خداحافظی با دفتر موسیقی و اهالی موسیقی محسوب می‌شد.
ارجمند در پایان صحبت‌هایش گفت: شاید فرصتی نباشد که من در سال جدید در خدمت شما باشم از این رو از چنین فرصتی استفاده می‌کنم و پیشاپیش سال نو را به شما عزیزان تبریک می‌گویم.

با توجه به حاشیه‌های به وجود آمده در ماه‌های اخیر و صحبت‌های پیروز ارجمند که نوعی خداحافظی محسوب می‌شد، به نظر می‌رسد باید منتظر تغییری دیگر در معاونت هنری باشیم و پس از تغییر مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی، این بار باید شاهد تغییر مدیر کل دفتر موسیقی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا