پخش «اسمان محبوب» مهرجویی و تله‌فیلم مانی حقیقی بعد از 5 سال از تلویزیون

مجله فرهنگی «هفت راه»- گروه تلویزیون: فیلم سینمایی «آسمان محبوب» ساخته داریوش مهرجویی و با بازی لیلا حاتمی، علی مصفا و مانی حقیقی که نمایشش در جشنواره بیست و نهم فجر انتقادات فراوانی را به دلیل کیفیت ساخت نازل درپی داشت قرار است نوروز امسال از شبکه چهارسیما به روی انتن رود.

344782_896

به گزارش «هفت راه»، فیلم «آسمان محبوب» ساخته داریوش مهرجویی که سیمرغ بلورین بخش بهترین کارگردانی و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را در بخش مسابقه بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر کسب کرده جزو آثار نوروزی شبکه چهار است. این فیلم داستان زندگی دکتر جوانی به نام شایان است که در اوج موفقیت کاری و اجتماعی‌اش درمی‌یابد مبتلا به تومور مغزی ‌است؛ او تصمیم به خودکشی می‌گیرد، اما در آخرین لحظه اتفاقی رخ می‌دهد که باعث می‌شود سر از روستایی دورافتاده درآورد و وقایع غیرمترقبه‌ای برایش رقم بخورد.

در همین زمینه تله‌فیلم «چمدان» ساخته مانی حقیقی نیز از دیگر فیلم‌های ایرانی شبکه چهار است. فیلم سینمایی چمدان به کارگردانی مانی حقیقی، داستان پدر و پسری است که سال‌ها یکدیگر را ندیده‌اند. پسر در نوجوانی به اصرار پدر عازم آلمان شده و هم‌اکنون آنجا صاحب خانواده است. طی سفر پدر به آلمان، سوءتفاهم‌هایی به وجود می‌آید و حضور او باعث ایجاد تغییر و تحولاتی در زندگی پسر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا