هفته نامه «کتاب هفته» در «خبرگزاری کتاب» ادغام شد

با تصمیم هیئت امنای خانه کتاب، نشریه «کتاب هفته» در «خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)» دیگر رسانه وابسته به این موسسه ادغام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای تحریریه نشریه «کتاب هفته» در مطلبی که امروز شنبه ۲۳ اسفند و در آخرین شماره این نشریه در سال جاری منتشر شده است، از تصویب موضوعی در جلسه هیئت امنای خانه کتاب خبر داده‌اند که بر اساس آن نشریه مذکور در خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دیگر رسانه زیرمجموعه خانه کتاب، ادغام شده است.

برابر اعلام، شماره بعدی «کتاب هفته» در واقع نسخه کاغذی «ایبنا» خواهد بود که گلچینی از گفتگو‌ها، گزارش‌ها، نقد‌ها و… ارائه شده در سایت ایبنا است که در «کتاب هفته» بازچاپ خواهد شد. بنابراین شماره ۴۷۳ (شماره پیاپی ۱۱۲۵) به تاریخ انتشار شنبه (۲۳ اسفند ۱۳۹۳)، آخرین شماره هفته‌نامه «کتاب هفته» با اعضای تحریریه فعلی خواهد بود.

اعضای تحریریه «کتاب هفته» با اعلام اینکه «نشریه کتاب هفته هرگز بی‌نیاز از تغییر و تحول نبوده و از زمان تولدش تاکنون، بار‌ها و بار‌ها مشمول تغییر و تحول خواسته و ناخواسته شده است»، این در عین حال تغییر را به فال نیک گرفته و آرزو کرد‌ه‌اند که محتوای مطالب ارائه شده در این طرح جدید بتواند نظر اهل قلم و رضایت آنان را بیش از پیش جلب کند.

در مطلب مورد اشاره، علت تصمیم اخیر هیئت امنای موسسه خانه کتاب، صرفه‌جویی در هزینه‌‌ها و بهره‌گیری بیشتر از توان نیروهای کارآمد این موسسه، عنوان و تاکید شده که این تغییر از ابتدای سال ۱۳۹۴ اجرایی می‌شود.

خانه کتاب از موسسات تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا