ویژه‌نامه نوروزی «کافه داستان» عرضه شد

ویژه‌نامه نوروزی «کافه داستان» با ۱۰ یادداشت نوروزی از ۱۰ داستان‌نویس عرضه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین شماره نشریه ادبی و اینترینتی «کافه داستان» با ۱۰ یادداشت نوروزی از ۱۰ داستان نویس عرضه شد. پرونده کتاب این شماره از نشریه نیز به رمان «سال درخت» اختصاص دارد.

مصطفی علیزاده، سردبیر کافه داستان، در رابطه با ویژگی‌های شماره نوروزی گفت: «در این شماره که همزمان با نوروز شده بود، به جای پرونده آقای نویسنده، تصمیم گرفتیم از ۱۰ داستان‌نویس خوب و صاحب نام یادداشت‌ها و روایت‌هایی با حال و هوای نوروزی بگیریم. این تلاش به ثمر نشست و حالا کافه داستان بوی نوروز گرفته است.»

وی درباره برنامه‌های کافه داستان در سال جدید هم یادآور شد: «در سال جدید نیز کافه داستان از جهت سبک و جنس کار ادامه‌دهنده شماره‌های قبل خواهد بود. همچنان با تمرکز صرف بر ادبیات داستانی و پرهیز از ورود به بحث‌های حاشیه‌ای یا شلوغ‌کاری‌های مخربی که شاید بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته باشد، در مسیر از پیش تعیین شده ادامه خواهیم داد. با این تفاوت که پرونده موضوعی «ادبیات داستانی ایران در چشم‌انداز جهانی» را بسته‌ایم و بنا داریم از شماره بعد با تمرکز بر گشودن راه‌هایی جهت رشد و تقویت ادبیات داستانی و صنعت نشر داستان، به رابطه بین ادبیات و سینما بپردازیم و قطعا در این زمینه از نظرات نویسندگان و فعالان هر دو حوزه بهره خواهیم برد.»

در شماره چهارم «کافه داستان» یادداشت‌ها و داستان‌هایی از محمدرضا کاتب، محمدحسن شهسواری، محمدکاظم مزینانی، شهریار عباسی، بهاره رهنما، میثم کیانی، مهدی رجبی، کیوان ارزاقی، شرمین نادری، کرم رضا تاج‌مهر، محسن عباسی، آرام روانشاد، آیدا مرادی آهنی، الهام فلاح، رامبد خانلری، سعید شریفی، مجتبی مقدم، ناهید کهنه‌چیان، آیدا جعفری، علیرضا رحیمی، فرهادخاکیان دهکردی، هادی تقی‌زاده، درتا سواپا، کیمیا گودرزی، دانیال حقیقی، زهره مسکنی، آزاده حسینی، مصطفی علیزاده و… آمده است.

این نشریه را به صورت رایگان از وبسایت آن به نشانی http: //cafedastan. com/ می‌توانید دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا