راه‌هایی برای مقابله با توطئه استکبار جهت دیده نشدن «معمای شاه»

مجله فرهنگی هنری هفت راه – گروه طنز: مردم بد شدند آقا! چشم سفید ها. در روز روشن زل میزنند توی چشم آدم و سریالی که سی چهل میلیارد خرجش شده را نمیبینند! قبلا که اینطور نبود. همین سعید آقاخانی که بزنم به تخته برای خودش مردی شده و سیمرغ میبرد، یک الف بچه بود. می‌انداختنش جلوی دوربین و شعر خان دایی جون منه را میخواند و نادر سلیمانی هم راه به راه میزد پس گردنش! همین؛ مردم هم هر شب میخ تلویزیون می‌شدند و چشم بر نمیداشتند تا آن شعر بخواند و این پس گردنی بزند. اما حالا چه؟ سریال ساخته‌اند که در آن دماغ بازیگر نقش شاه با دماغ خود شاه از نیم رخ مو نمیزند، بعد رفته اند جوری شهرک سینمایی را تمیز کرده‌اند که انگار قبل از انقلاب اتفاقی هم یک آشغال روی زمین نمی‌افتاده، سالار عقیلی هم که دارد، یک خل و چل هم که آن وسط میچرخد، دیگر چه میخواهد نامسلمان‌ها! چرا نمیبینید؟ چرا استقبال نمیکنید؟

من که میدانم شخص MI6 به شما پول داده تا این سریال را نبینید. اما کور خوانده‎‌اید اگر فکر میکنید سازندگان سریال کوتاه می‌آیند. انقدر پخش میکنند تا پولی که گرفته اید تمام شود و مجبور شوید استقبال کنید. بغیر از پخش شبانه و از اول سریال این پیشنهادها هم به ذهن بنده می‌رسد که تقدیم عوامل سریال میکنم تا نگذارند این اثر ملی و تاریخی با کم لطفی 70 میلیون جاسوس فرماسون مزدور بیگانه به محاق برود!

1- مردم را غافلگیر کنید. آنها را در موقعیتی قرار بدهید که یکدفعه معمای شاه ببینند. مثلا در حالی که همه منتظر بازی بارسلونا – رئال هستند یکدفعه معمای شاه پخش کنید. آن هم بدون تیتراژ که یهویی بیفتند وسط سریال! تا به خودشان بیایند و بگردند کنترل تلویزیون را پیدا کنند و بزنند شبکه دیگر، دو سه دقیقه از سریال را دیده‌اند و تیر استکبار به سنگ خورده است.

2- در مکانهایی معمای شاه پخش کنید که مردم نتوانند از دیدنش فرار کنند. مثلا پشت در همه دستشویی‌های عمومی مانیتور نصب کنید و معمای شاه را در آنها نشان بدهید. 5 دقیقه هم 5 دقیقه است. یا پشت چراغهای قرمز مانیتور بگذارید و معمای شاه پخش کنید.

3- از ترفندهای همیشگی صدا و سیما استفاده کنید. معمای شاه را تیکه تیکه کنید و در شبکه نسیم نشان بدهید. دهه فجر هم نزدیک است.

4- مردم را گول بزنید. معمای شاه را سی دی کنید و بگذارید درون پاکت و در شبکه نمایش خانگی توزیع کنید. البته روی پاکت عکس علی صادقی و مهران رجبی و احمد پورمخبر را بزنید. اسم فیلم را هم بزنید «مادر شوهر لال شی الهی» یا «عروس قشنگه… بله». البته اینطوری خیلی ها سی دی را میشکنند اما احتمالا چند نفری هم برای اینکه پولشان هدر نشده باشد یک کم از سریال را میبینند.

ترفندهای دیگری هم وجود دارد که میگذریم و به همینها بسنده میکنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا