حمید نعمت الله فیلم «سی» را می‌سازد

در حالی که کنسرت-نمایش «سی» پس از گذشت 30 اجرا، شب گذشته به پایان رسید، روابط عمومی «سی» اعلام کرد که حمید نعمت الله مشغول ساخت فیلمی بر اساس این کنسرت-نمایش است. پروژه «سی» کاری از همایون شجریان و سهراب پورناظری و مدیریت تهمورس پورناظری بود که از 16 مرداد در کاخ سعدآباد به روی صحنه رفت.

حمید نعمت‌الله که پیش از این در فیلم‌هایی چون «آرایش غلیظ» و «رگ خواب» با همایون شجریان و سهراب پورناظری همکاری داشته فیلمبرداری از پروژه «سی» را برای ساخت فیلمی از روی آن به همراه تیم خود از شب‌های پایانی اجرا آغاز کرد و حال بعد از اتمام اجرای آن، کار ساخت فیلمی از روی این نمایش را ادامه خواهد داد.

بخش نمایشی «سی» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی علی‌اصغر دشتی با بازی بهرام رادان، سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل، ‌ بانیپال شومون، حسین صوفیان، دلنیا آرام طی سی‌شب روی صحنه رفت و هر شب میزبان ۴ هزار مخاطب بود که بر این اساس جمعا ۱۲۰ هزار مخاطب از این کنسرت- نمایش دیدن کردند.

کنسرت- نمایش «سی» براساس سه داستان از داستان‌های شاهنامه همچون زال و رودابه، رستم و اسفندیار و رستم و سهراب از ۱۶ مردادماه در مجموعه فرهنگی- تاریخی سعدآباد توسط شرکت دل آواز و موسسه بارانا روی صحنه رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا