انتشار آلبوم جدید محسن چاوشی به تعویق افتاد

انتشار آلبوم «بی‌نام» به خوانندگی «محسن چاوشی» که قرار بود امروز منتشر شود، به زمان دیگری موکول شد. در عین حال، قطعه‌ «بحر تفکر» به درخواست مخاطبان به این آلبوم اضافه شده است.

به گزارش فارس، مسولان انتشار آلبوم جدید «محسن چاوشی» با عنوان «بی‌نام» با انتشار پیامی که در اختیار خبرنگار فارس قرار داده‌اند از لغو انتشار آلبوم و موکول شدن آن به زمانی دیگر خبر داده و نوشتند:

«تیم تهیه و تولید آلبوم «بی‌نام» با احترام به مخاطبین فهیم آثار محسن چاوشی و مردم عزیز ایران با توجه به ‌مسائل پیش‌آمده طی روزهای اخیر، تصمیم گرفت انتشار آلبوم را به زمان و احوال بهتری موکول کند. نیازی به تکرار و یادآوری نیست که محسن چاوشی برای طرفداران و مخاطبین خود همیشه عشق و احترام فراوان قائل بوده و به‌ احترام و خواست شما قطعه‌ «بحر تفکر» به آلبوم اضافه شده است.»

 

آلبوم «بی‌نام» محسن چاوشی دهمین آلبوم رسمی این خواننده پاپ پر طرفدار خواهد بود. طرفداران چاوشی منتظر هستند تا این آلبوم منتشر شود. آلبومی که نامش از «قمارباز» به «بی‌نام» تغییر کرد. سال قبل آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی با استقبال مخاطبین او همراه شد. این آلبوم با همراهی طرفداران چاوشی از دانلود غیر قانونی کمتری به نسبت دیگر آلبوم‌ها روبه رو شد.

 

آلبوم «بی‌نام» با اشعاری از مولانا و سعدی تهیه و تولید شده است و در این بین از اشعار برخی شاعران دیگر نیز به صورت ترکیبی و در تجربه‌ای نو استفاده شده است.

 

محسن چاوشی موسیقی این آلبوم را به صورت کامل برعهده داشته است و محمد جاسمی نیز به عنوان همخوان و خواننده مهمان در این اثر حضور دارد. قطعه جنجالی «قمارباز» با همین نام در لیست قطعات آلبوم است.

 

انتشار و لو رفتن دموهایی بی‌کیفیت و چند ثانیه از چند قطعه این آلبوم از جمله قطعات: «باز آمدم»، «قوم به حج رفته» و «بحر تفکر» در روزها و هفته‌های گذشته در فضای مجازی باعث شده چاوشی تنظیم‌هایی جدید و مدرن را روی این قطعات امتحان کند.

 

هادی حسینی تهیه‌کننده دهمین آلبوم محسن چاوشی است. این اثر با تیراژ بالا قرار بود امروز ۵ آذر ۱۳۹۸ روانه بازار موسیقی کشور شود.

 

اخبار و اطلاعات مربوط به آلبوم و زمان دقیق انتشار به زودی صرفاً از طریق مجاری رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا