«فخرالدینی» بازهم رئیس شورای عالی خانه‌ موسیقی شد

جلسه اعضای شورای عالی به اتفاق آرا فرهاد فخرالدینی را به عنوان ریاست شورای عالی خانه موسیقی و داریوش پیرنیاکان را به عنوان دبیر و سخنگوی شورا انتخاب کردند.

به گزارش فارس، جلسه‌ شورای عالی خانه موسیقی روز گذشته با حضور فرهاد فخرالدینی، داود گنجه‌ای، محمد سریر، داریوش پیرنیاکان، هوشنگ کامکار و حسن ریاحی در خانه موسیقی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اعضای شورای عالی به اتفاق آرا فرهاد فخرالدینی را به عنوان ریاست شورای عالی خانه موسیقی و داریوش پیرنیاکان را به عنوان دبیر و سخنگوی شورا انتخاب کردند.

همچنین حمیدرضا نوربخش(مدیرعامل خانه موسیقی) در این جلسه حضور یافت و گزارشی پیرامون عملکرد خانه موسیقی در سال‌های اخیر ارائه کرد. در ادامه از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل خانه برنامه‌ها، اهداف و چشم اندازهای آینده خانه موسیقی برای اعضای شورای عالی مطرح شد.

اعضای شورای عالی در این جلسه پس از ارائه گزارش مدیرعامل و بررسی برنامه‌های آینده این نهاد ابراز امیدواری کردند تا خانه موسیقی با همت جمعی و اتحاد هنرمندان موسیقی به اهداف و چشم اندازها دست یابد.

سوم بهمن سال ۱۴۰۰ با رای مجمع عمومی خانه موسیقی فرهاد فخرالدینی، محمد سریر، هوشنگ کامکار، داریوش پیرنیاکان، حسن ریاحی، داود گنجه ای و تقی ضرابی بعنوان اعضای شورای عالی خانه موسیقی انتخاب شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا