سرنوشت پرداخت میلیاردیِ فارابی به حمید فرخ‌نژاد چه شد؟

حمید فرخ نژاد، مدت ها پیش از آنکه، از کشور خارج شود به واسطه حضور در یک پروژه سینمایی، دستمزدی معادل ۱.۵ تا ۲ میلیارد تومان از تهیه‌کننده گرفته اما هیچگاه در آن حضور نیافته و علاوه بر این، مبلغی که دریافت کرده بود را عودت نداده است.

به گزارش ایرنا، حمید فرخ‌نژاد قبل از ایفای نقش در سریال امنیتی «سقوط» قرار بود در فیلم سینمایی «پالایشگاه» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی نقش آفرینی کند، بنابر اطلاع خبرنگار ایرنا به دلیل برخی موضع‌گیری‌ها او این همکاری صورت نمی‌گیرد اما نکته قابل توجه این است که برای بازی در فیلمی که هرگز جلوی دوربین آن ظاهر نشد دستمزدی میلیاردی گرفته است.

ظاهراً شرط فرخ‌نژاد برای حضور در یکی از نقش‌های فرعی فیلم سینمایی «پالایشگاه» دستمزدی معادل ۱.۵ تا ۲ میلیارد تومان بوده که توسط تهیه‌کننده این پروژه به او پرداخت می‌شود اما او تا لحظه آخر حضورش در کشور حاضر به بازپرداخت این مبلغ نشده و در نهایت با خروج از کشور سرنوشت پولی که حق او نبوده معلوم نیست چه می‌شود.

طبق شنیده‌های خبرنگار ایرنا، مدیران بنیاد سینمایی فارابی تا مدت‌ها سعی داشتند از طریق گفت‌وگو و مسالمت‌آمیز این موضوع را حل و فصل کرده و این مبلغ که از بودجه بیت المال است را از فرخ‌نژاد پس بگیرند که با توجه به عدم نتیجه بخش بودن مذاکرات ترجیح دادند تا از طریق مراجع قضایی موضوع را دنبال کنند اما با خروج فرارگونه این بازیگر از کشور سرنوشت پولی که فرخ نژاد بابت نقش‌آفرینی انجام نداده دریافت کرده نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اما جای یک سوال در این ماجرا، خالی است؛ بازیگری که دائما تلاش کرده است خود را حامی مردم و زبان گویای آنان معرفی کند، پول هنگفتی که از بیت المال گرفته است و این مبلغ، جزو دارایی مردم به حساب می آید را چرا هیچگاه پس نداده و درباره این ماجرا سکوت کرده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا