فاطمه آذری مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شد

با حکم سیدمهدی جوادی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، فاطمه آذری به عنوان مدیر روابط عمومی این رویداد سینمایی منصوب شد.

به گزارش هفت راه از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در این حکم آماده است: «سرکار خانم فاطمه آذری نظر به سوابق، تعهد و تجارب شما در حوزه رسانه و خبر به پیشنهاد جناب آقای احسان هوشیارگر رئیس محترم شورای ارتباطات و اطلاع رسانی و تبلیغات سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به عنوان «مدیر روابط عمومی» این جشنواره منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از الطاف خداوند متعال و همکاری و هماهنگی با تمامی ارکان جشنواره به ویژه شورای ارتباطات، اطلاع رسانی و تبلیغات موفق و منصور باشید. شایسته است تمامی تلاش خود را در جهت تحقق اهداف ذیل ناظر به تعالی جشنواره به کارگیرید:

برنامه ریزی برای تقویت فضای رسانه ای و خبری در حوزه مهم سینمای کودک و نوجوان

فعال‌سازی ظرفیت‌های رسانه‌های بین‌المللی در راستای تقویت وجوه بین‌المللی جشنواره

تعامل و هم افزایی با تمامی رسانه‌ها، فعالان رسانه‌ای، منتقدان و سینماگران به ویژه بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها و اهالی رسانه شهر اصفهان

چابک‌سازی و صرفه جویی اقتصادی در ستاد خبری جشنواره و بهره‌گیری از نیروهای جوان، متعهد، انقلابی و متخصص در این ستاد

بهره‌گیری از رسانه های نوین، چند رسانه‌ای و تعاملی و همچنین ظرفیت فضای مجازی برای ارتباط با طیف وسیع‌تری از مخاطبان

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به میزبانی شهر اصفهان و توسط بنیاد سینمایی فارابی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا