سعید مقیسه: همکاری ساترا با صداوسیما در بخش‌های خبری/ «صمیمانه» و «کافه نقد» به بررسی فعالیت سکوها می‌پردازند

سعید مقیسه رییس ساترا از پخش برنامه «کافه نقد» خبر داد و درباره برنامه‌هایی که به نقدوبررسی فعالیت‌های ساترا می‌پردازند، سخن گفت.

سعید مقیسه معاون سازمان صدا و سیما و رییس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی درباره برنامه‌هایی که به معرفی و نقد و بررسی برنامه های نمایش خانگی می‌پردازند، گفت: با دستور مساعد رییس سازمان صدا و سیما آخرین سریال‌ها و برنامه‌های دارای مجوز از ساترا از بخش‌های خبری تلویزیون و رادیو معرفی می‌شوند، علاوه بر این ساترا از تولید برنامه‌هایی با رویکرد تحلیل محتوای سریال‌ها و برنامه‌های شبکه نمایش خانگی حمایت می‌کند.

او ضمن اعلام این خبر که برنامه «کافه نقد» از پنجشنبه هفته آینده ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ از رادیو نمایش پخش می‌شود، گفت: ممکن است نسخه تصویری برنامه «کافه نقد» هم از طریق شبکه‌های سیما پخش شود.

مقیسه افزود: برنامه «صمیمانه» یکی دیگر از برنامه‌های ساترا برای معرفی پلتفرم ها و پوشش نظرات مخاطبان و کارشناسان در خصوص نقاط قوت و ضعف سکوهای دارای مجوز از ساترا است که تا کنون ۱۸ قسمت از این برنامه پخش شده است و در آستانه پخش قسمت نوزدهم هستیم. این برنامه که از طریق خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، کانال‌های رسمی ساترا در فضای مجازی و پیام رسان‌ها و شبکه های اجتماعی پخش می‌شود، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و برخی قسمت‌های این برنامه در برخی پلتفرم ها بین ۲۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار بازدید داشته‌ است.

او با توجه به حمایت سازمان صدا و سیما از تولیدات مناسب شبکه نمایش خانگی گفت: در حال حاضر هر سریالی که از ساترا مجوز پخش می‌گیرد از بخش‌های خبری تلویزیون و رادیو اطلاع‌رسانی و معرفی می‌شود.

پگاه زارعی

منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا