«نگین سلیمان» و «روایت شیدایی» در قاب تلویزیون

همزمان با فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، پخش مستند «روایت شیدایی» و ویژه برنامه تلویزیونی «نگین سلیمان» از گلزار شهدای شهر کرمان آغاز می‌شود.

ویژه برنامه تلویزیونی «نگین سلیمان» همزمان با فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی از گلزار شهدای شهر کرمان روی آنتن می‌رود. این ویژه برنامه امشب یکشنبه 10 دیماه ساعت 21 بصورت زنده و مستقیم از شهر کرمان مزار سردار دل‌ها روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

ویژه برنامه «نگین سلیمان» با اجرای محمد رضا باقری از مزار سردار دلها به مدت 30 دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود. نگین سلیمان که به مدت 2 شب ( یکشنبه و دوشنبه 10 و 11دیماه) از قاب شبکه تهران تماشایی می‌شود، میزبان چند تن از دوستان و همرزمان شهید سلیمانی خواهد بود و مخاطبان شاهد یک گپ و گفت صمیمانه از خاطرات سردار دلها خواهند بود.

همچنین پخش اولین قسمت از مجموعه مستند «روایت شیدایی» به تهیه کنندگی و کارگردانی شاهرخ کیوان نیا از امروز یکشنبه 10 دیماه ساعت 15:30 از شبکه تهران سیما آغاز می‌شود.

این مجموعه در ۸ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در گروه تلویزیونی روایت فتح تهیه و تولید شده است که در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی پخش می‌شود.

مستند «روایت شیدایی» مجاهدت و بصیرت مدافعین حرم به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در کشور سوریه و جبهه های محور مقاومت به تصویر کشیده است.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا