کتاب «مادرانه» روانه بازار نشر شد/تاملی در مقام مادری و فرزندآوری

کتاب «مادرانه» نوشته حجت‌الاسلام محمد جواد نظافت یزدی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و راهی بازار نشر شد.

کتاب «مادرانه» نوشته محمد جواد نظافت یزدی به‌تازگی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده و تأملی در مقام مادری و فرزندآوری است.

کتاب پیش‌رو، مجموعه گفتارهایی از حجت الاسلام محمدجواد نظافت یزدی را شامل می‌شود که با بهره گیری از تعالیم و معارف قرآن به مقام و جایگاه مادری پرداخته شده است. ضرورت و اهمیت فرزندآوری با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب و برنامه حساب شده دشمن درباره موانع فرزندآوری، نگرش‌های غلط و رفتارهای نادرست که ممکن است مانع فرزندآوری در میان خانوادها شود، از جمله مطالبی هستند که در مباحث این‌کتاب قرار دارند.

در پایان نیز مجموع‌هایی از تصاویر درباره رسالت مادری، فرزند آوری و تربیت فرزند ضمیمه شده است. این تصاویر حاصل کار برخی مؤسسات و نهادهای دغدغه‌مند در زمینه فرزندآوری مانند نهضت مردمی پوستر انقلاب، پویش ایران جوان، سایت رهبر انقلاب (بخش ریحانه)، مجموعه خیمه (بانوان هنرمند انقلابی) و خانه طراحان انقلاب اسلامی هستند.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«مادر واژه‌ای است که در تمام فرهنگ‌ها و ادیان مورد تقدیس و ستایش بوده است. این ستایش بیانگر جایگاه بلند و اهمیت والای این نقش در هستی است. این جایگاه والا تنها نصیب بانوانی می‌شود که با فرزند آوری و تربیت نسل آینده به مقام پرشکوه مادری نائل شوند و شیرینی و زحمت توأمان آن را پذیرا باشند.»

این کتاب با ۲۴۸ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۱۰ هزار تومان عرضه شده است.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا