«آبی روشن» با باورها، عشق و زندگی ما سر و کار دارد

مینا شفیعی بازیگر فیلم سینمایی «آبی روشن» حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر۴۲ گفت: این فیلم با حضور بازیگران مطرح سینما، عوامل حرفه‌ای پشت دوربین و با توجه به موضوعش که با باورها، عشق و زندگی ما سر و کار دارد، بدون شک خواهد درخشید.

مینا شفیعی چهره جدیدی است که در فیلم سینمایی «آبی روشن» به تهیه‌کنندگی سیدحسین میری و کارگردانی بابک خواجه پاشا که در بخش رقابتی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش در می‌آید، حضور دارد.

مینا شفیعی درباره چگونگی ورود خود به عرصه سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینما صبا، گفت: همیشه به سینما و بازیگری علاقه‌مند بودم، از سال ١٣٩۶ با حضور در کلاس‌های مرحوم امین تارخ مسیری هنری خود را آغاز کردم، ٩ ماه با ایشان کلاس داشتم و بعد از آن در کلاس‌های آقایان آبسالان و بهبودی و در نهایت کیومرث مرادی حضور یافتم و همان جا از طریق استاد کیومرث مرادی برای حضور در فیلم سینمایی«آبی روشن» به عوامل پروژه معرفی و در نهایت پذیرفته شدم.

او افزود: در این فیلم سینمایی افتخار حضور در مقابل چهره‌های نام آشنا و شناخته شده‌ای از جمله مهران احمدی را داشتم و امیدوارم که تلاش‌های همه عوامل فیلم در نهایت منجر به اتفاقات خوبی برای تیم تولید «آبی روشن» شود. 

شفیعی در پاسخ به این سوال که از نظرش چقدر «آبی روشن» در جشنواره فجر امسال می درخشد و مورد توجه منتقدان و هیت داوران قرار می‌گیرد، گفت: فیلم سینمایی «آبی روشن» با حضور بازیگران مطرح سینما و عوامل حرفه‌ای پشت دوربین قطعا درخشان خواهد بود، همچنین با توجه به موضوع این اثر که با باورها، عشق و زندگی ما سر و کار دارد مطمئن هستم که اصحاب رسانه و هیت داوران را با خود همراه خواهد کرد. 

او درباره در ادامه به بیان احساساتش از اولین حضورش در جشنواره فیلم فجر پرداخت و مطرح کرد: از حضورم در جشنواره فیلم فجر بی‌نهایت خوشحالم، چراکه جشنواره فیلم فجر جای پای بزرگان سینمای ایران است و برای من حضور در این جشنواره باعث افتخار است.

شفیعی افزود: در ابتدای مسیر  کارم را از حضور در فیلم‌ها و نقش‌های کوتاه شروع کردم، گاها نقش‌های چند ثانیه‌ای داشتم اما همیشه امیدوار بودم و می‌دانستم که با علاقه و تلاشی که دارم در مسیر پیشرفت خواهم کرد. اکنون اول راه هستم و به آینده امیدوارتر از قبل، با لطف خدا در این جشنواره حضور پیدا کردم و امیدوارم به دلیل توجه اهالی سینما به این جشنواره، فرصت مناسبی برای معرفی بیشتر من به فیلمسازان باشد. 

او در پایان با تشکر از کیومرث مرادی برای معرفی او در فیلم سینمایی «آبی روشن» بیان کرد: بابک خواجه‌پاشا و سیدحسین میری خیلی به من لطف داشتند، از آن‌ها بابت این فرصتی که به من دادند و من را برای ایفای این نقش همراهی کردند سپاسگزارم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای این اثر در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رقم بخورد.

منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا