«نسل زد» یک ساعت هم تلویزیون نمی‌بیند/ ما باید به فکر جذب این نسل باشیم!

شاهد احمدلو کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص جای خالی تولیدات مناسب مناسبتی در رسانه ملی گفت: تمامی سیاست گذاران و مدیران فرهنگی در رسانه ملی و یا حتی ارگان ها و نهادهای فرهنگی دیگر باید بر اساس نیاز نسل زد مبادرت به تولید اثر کنند. مطمئن باشید نسل زد یک ساعت هم تلویزیون نمی بیند و ما باید به فکر جذب این نسل باشیم.

کارگردان سریال های تلویزیونی «آقا و خانم سنگی» و «سه دونگ سه دونگ» افزود: بنده معتقدم تمامی سیاست گذاران و مدیران فرهنگی در رسانه ملی و یا حتی ارگان ها و نهادهای فرهنگی دیگر باید بر اساس نیاز نسل زد مبادرت به تولید اثر کنند. مطمئن باشید نسل زد (Generation Z) یک ساعت هم تلویزیون نمی بیند و ما باید به فکر جذب این نسل باشیم.

وی با بیان اینکه بنده می دانم مدیران خودشان به این اعتقاد دارند که باید بر اساس نیاز و ذائقه روز مخاطبان مبادرت به تولید اثر کنند اظهار داشت: مدیران رسانه ملی در تلاش هستند تا بتوانند گذشته درخشان تلویزیون را تکرار کنند اما این مسأله وجود دارد که باید نگاه ها نسبت به سطح سلیقه مخاطب این روزها توسط مدیران بالادستی تغییر پیدا کند.

این کارگردان یادآور شد: یک نکته دیگری هم که بنده دوست دارم ذکر کنم این است که آن زمانی هم که به عنوان دوره درخشان تلویزیون یاد می شود مانند امروز این همه رسانه گوناگون و فضای مجازی و پلتفرم و ماهواره وجود نداشت؛ تردید نکنید شاید در آن زمان هم اگر رقابت اینقدر پیچیده و تنگاتنگ بود و آن سریال هم مجبور به رقابت می شدند نمی توانستند به این اقبال برسند.

وی در پایان این گفتگو متذکر شد: در نهایت باید بگویم می دانم مدیران رسانه ملی در تلاش هستند و می خواهند کاری اساسی را رقم بزنند اما در این رقابت ما به خاطر محدودیت ها و ظرف کوچکی که داریم نمی توانیم با موفقیت عمل کنیم. برای همین است که تلویزیون متأسفانه مدتی است دستش خالی مانده و نمی تواند آنطور که باید در جامعه اثرگذار باشد.

منبع: سینماپرس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا