پرویز ربیعی در خانه ابدی آرام گرفت/ رفتنی که دردناک بود + تصاویر

مراسم تشییع پیکر زنده یاد پرویز ربیعی با حضور جمعی از دوبلورها در بهشت زهرا (س) برگزار شد.

پیکر زنده یاد پرویز ربیعی دوبلور باسابقه که در سن ۸۴ سالگی درگذشت امروز دوشنبه ۷ اسفند ماه با حضور هنرمندان حوزه دوبله و صداپیشگی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع زنده یاد ربیعی در خود بهشت زهرا (س) برگزار و پیکر وی در طبقه فوقانی مزار احمد رسول زاده دوبلور فقید خاکسپاری شد.

پرویز ربیعی در خانه ابدی آرام گرفت/ رفتنی که دردناک بود

افشین زی نوری، زهره شکوفنده، ناهید امیریان، منوچهر والی زاده، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، مهوش افشاری، جواد پزشکیان، علی منانی، حسین خدادادبیگی، رضا الماسی، کسری کیانی، مهین برزویی، مهسا عرفانی هنرمندان حاضر در این مراسم بودند. همچنین فرشید شکیبا مدیر واحد دوبلاژ تلویزیون و مجتی نقی یی از جمله مدیران این آئین بودند.

پرویز ربیعی در خانه ابدی آرام گرفت/ رفتنی که دردناک بود

این مراسم که همزمان با تشییع پیکر زنده یاد پردیس افکاری برگزار شد با ساعتی تأخیر آغاز شد تا مراسم افکاری به اتمام برسد.

پرویز ربیعی در خانه ابدی آرام گرفت/ رفتنی که دردناک بود

علی همت مومیوند دوبلور درباره فقدان زنده یاد پرویز ربیعی مطرح کرد: واقعاً متاسف هستم و این مصیبت را به همه دوستداران هنر دوبلاژ و خانواده محترم پرویز ربیعی تسلیت می گویم. متأسفم که یکی از بهترین دوستانم را از دست دادم، خاطرات بسیار خوبی را از آقای ربیعی داریم که هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

پرویز ربیعی در خانه ابدی آرام گرفت/ رفتنی که دردناک بود

وی اضافه کرد: می‌گویند مرگ حق است بله همه ما رفتتی هستیم و خداست که می‌ماند اما رفتن بعضی‌ها خیلی دردناک است و آدم نمی‌داند با دلتنگی چه کند. آقای ربیعی از آن دست افرادی بود که فقدانش بسیار سخت است او با صدایی با صلابت و قلبی به اندازه گنجشک مردی پر از احساس بود. یادم نمی‌رود زمانی که دوست عزیزم بیژن علیمحمدی در بستر بیماری بود او به عیادتش امده بود و مثل ابر بهار اشک می‌ریخت.

مراسم یادبود زنده یاد پرویز ربیعی پنجشنبه ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در مسجد الغدیر در خیابان میرداماد برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا