بازیگر سریال «وراثت» به بیوگرافی بروس اسپرینگستین پیوست

جرمی استرانگ بازیگر مجموعه تلویزیونی محبوب «وراثت» در حال مذاکره برای پیوستن به جرمی آلن وایت در فیلم «نبراسکا» به کارگردانی اسکات کوپر است تا نقش مدیر برنامه بروس اسپرینگستین را ایفا کند.
فیلم بیوگرافی کوپر بر اساس کتاب «از ناکجاآباد نجاتم بده» نوشته وارن زینز، درباره ساخت آلبوم نبراسکای اسپرینگستین است. کوپر علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلمنامه را نیز بر عهده دارد و انتظار می‌رود تصویربرداری در پاییز آغاز شود.آلن وایت در نقش خواننده، نوازنده گیتار و آهنگساز مشهور راک، اسپرینگستین و استرانگ در نقش مدیر برنامه او جان لاندو ظاهر خواهند شد. اسپرینگستین و لاندو نیز در ساخت فیلم مشارکت دارند.کارگردان «دل دیوانه»، در این بیوگرافی بر حال و هوای اسپرینگستین و آلبوم نبراسکا که در سال ١٩٨٢ ضبط شد، تمرکز دارد. این خواننده راک در یک شب، ده آهنگ با ضبط خانگی در اتاق خوابش در نیوجرسی ضبط کرد و در این ترانه‌ها به موضوعاتی چون زندگی در محله‌های فقیرنشین و کارگری، بیکارها، بی‌خانمان‌ها و ناامیدی پرداخت.
آلبوم نبراسکا مجموعه‌ای از آهنگ‌های غمگین و مالیخولیایی در باب زندگی کارگری و بی‌پولی است و تأثیرپذیری زیادی از فیلم «برهوت» * مالیک و کتاب «مردم آمریکا» نوشته هوارد زین گرفته است. دیوید گرینبام مدیر استودیوی قرن بیستم که در ساخت این فیلم مشارکت دارد گفت: «همکاری با اسپرینگستین، هنرمندی بی‌نظیر که چیزهای زیادی برای انسانهای بسیاری به ارمغان آورده، افتخاری است که یک بار در زندگی اتفاق می‌افتد.»
استرانگ که برای نقش کندال روی در مجموعه «وراثت» به شهرت رسید و جایزه امی و گلدن گلوب را از آن خود کرد، به تازگی برای «دشمن مردم» نیز نامزد جایزه تونی شد. او در فیلم‌های «لینکلن»، «سی دقیقه پس از نیمه‌شب»، «سلما»، «رکورد بزرگ»، «بازی مالی»، «دادگاه شیکاگو هفت»، «زمان آرماگدون» و «مایسترو» نیز به ایفای نقش پرداخته است.آلن وایت برای نقش کارمی برزاتو، آشپز غیرقابل پیش‌بینی در مجموعه تلویزیونی «خرس»، جایزه گلدن گلوب، امی و انجمن بازیگران سینما را از آن خود کرده است. او اخیرا درام ورزشی «پنجه آهنین» را در کنار زک افران به روی پرده سینماها داشته است. کوپر، بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی فیلم‌های «خارج از کوره»، «عشاء ربانی سیاه»، «متخاصمان»، «انتلرز» و «چشم آبی روشن» را نیز در کارنامه خود دارد.
منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا