تصویربرداری «تانک خورها» ادامه دارد/حضور آرش مجیدی و سروش جمشیدی

با رونمایی از تصاویر جدید؛

سریال «تانک خورها» به کارگردانی پرویز شیخ طادی این روزها در حال تصویربرداری است.

 «تانک خورها» اسم موقت سریالی است که این روزها به کارگردانی پرویز شیخ طادی در گروه تولیدات تاریخی سیمافیلم ساخته می شود.

تصویربرداری «تانک خورها» ادامه دارد/حضور آرش مجیدی و سروش جمشیدی

شکل‌گیری گردان زرهی ۷۷ خراسان

«تانک خورها» سریالی در فضایی جدی و با رگه هایی از طنز است که در حوزه دفاع مقدس ساخته می شود. آرش مجیدی، بهراد خرازی و سروش جمشیدی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

این سریال ابتدا در شبکه سه سیما شکل گرفت ولی در ادامه با منحل شدن گروه های فیلم و سریال شبکه ها به خود سیمافیلم رفت و مراحل تولید آن در سیمافیلم سپری می شود.

نام «تانک خورها» را پیش از این مهدی نقویان رییس سیمافیلم چندین بار مطرح کرده بود و یک بار هم در توضیح آن گفته بود که این سریال به ماجرای «شکل‌گیری گردان زرهی ۷۷ خراسان» می پردازد.

تصویربرداری «تانک خورها» ادامه دارد/حضور آرش مجیدی و سروش جمشیدی

پرویز شیخ طادی طی چند دهه گذشته در سینما بیشتر فعالیت داشته است اما در سال های اخیر سراغ ساخت سریال های تلویزیونی رفته و سعی کرده است به قهرمانان زن بپردازد. سریال «بانوی سردار» که به یکی از بانوان قهرمان سرزمین ایران می پرداخت و سریال «آتش در گلستان» که قصه ای حماسی در کردستان را با محوریت مرضیه حدیدچی روایت می‌کرد ۲ سریال او هستند که برای تلویزیون ساخته شد.

آرش مجیدی اگرچه این سال ها کم کارتر شده است با این حال به زودی قرار است به عنوان بازیگر نقش اصلی فصل سوم سریال «سرزمین کهن» دیده شود. سریالی که حدود ۱۰ سال پیش ساخته شد و از سال گذشته پخش آن در کنداکتور تلویزیون قرار گرفت. مجیدی جزو بازیگران اصلی «تانک خورها» است و در کنار او بازیگران دیگری هم به ایفای نقش می پردازند.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا