«فوتبال ۱۲۰» بدون فردوسی‌پور مخاطب بیشتری دارد

برنامه «فوتبال ۱۲۰» پس از رفتن عادل فردوسی‌پور مخاطب بیشتری یافته است.

براساس آمار مرکز نظرسنجی صداوسیما، برنامه «فوتبال١٢٠» که ۱۱ فصل به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور از شبکه ورزش پخش می‌شد، پس از تحویل این برنامه به تلویزیون نه تنها با کاهش مخاطب نشد بلکه با رشد مخاطب نیز روبرو شد.

فردوسی‌پور خرداد ماه سال جاری این برنامه را با ۸ درصد مخاطب به شبکه ورزش تحویل داد. مهرماه بود که تیم جدید «فوتبال ۱۲۰» کار خود را با تهیه‌کنندگی پویا خسروی آغاز کردند و در چند ماه نخست شروع کار، با افزایش مخاطب به نسبت فصل قبل روبرو شدند.

«فوتبال ۱۲۰» اولین برنامه تخصصی بررسی فوتبال اروپا در صداوسیماست که از فروردین‌ماه ۱۳۹۲ و در ۱۱ فصل روی آنتن شبکه ورزش رفت. این برنامه در خرداد ماه سال جاری با ۸ درصد مخاطب به سازمان صدا و سیما تحویل داده شد. برنامه «فوتبال ۱۲۰» در تازه‌ترین آماری که مرکز نظرسنجی سازمان صداوسیما منتشر کرده است تنها در سه ماه نخست فعالیت تیم جدید توانسته مخاطبین برنامه را به ۱۳ درصد افزایش دهد.

«فوتبال ۱۲۰» به تهیه‌کنندگی پویا خسروی و با اجرای حافظ کاظم‌زاده پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه ورزش می‌رود.

منبع: سینماپرس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا