سرگرمی و موسیقی ترجیح کاربران ایرانی در یوتیوب است

کاربران ایرانی در یوتیوب با اختلاف زیاد، به محتوای «فیلم و سرگرمی» (۳۴.۶ میلیارد بازدید) و در رتبه بعد «موسیقی» (۱۱.۷ میلیارد) علاقه‌مندند.
یوتیوب با ۲.۷ میلیارد کاربر فعال ماهانه پس از فیسبوک دومین غول اجتماعی جهان محسوب می‌شود. امپراتوری‌های جدید روی سرورها ساخته می‌شوند؛ نه روی سرزمین‌ها.

در قله این امپراتوری، کانال mr.beast متعلق به جوانی ۲۷ساله به نام جیمی دونالدستون، با ۴۴۹ میلیون دنبال‌کننده قرار دارد؛ کارآفرینی که تخمین مجموع درآمد سالانه‌اش به ۸۵ میلیون دلار می‌رسد و بخشی از درآمد سالانه‌اش تنها از یوتیوب ۳۶ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. او به تنهایی از کل جمعیت آمریکا فالوئر بیشتری دارد. برخی رسانه‌ها به این جوان لقب «موتزارت اقتصاد توجه» داده‌اند.

اما وضعیت یوتیوب فارسی چگونه است؟

به گزارش دانشجو، کاربران ایرانی در یوتیوب با اختلاف زیاد، به محتوای «فیلم و سرگرمی» (۳۴.۶ میلیارد بازدید) و در رتبه بعد «موسیقی» (۱۱.۷ میلیارد) علاقه‌مندند.

همچنین ایجاد کانال‌های فارسی از سال ۲۰۱۹، یعنی سال‌های ۹۷ و ۹۸ شمسی، جهش چشمگیری داشته و در سال ۲۰۲۲ به اوج خود رسیده…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + یازده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا