آمار فروش فیلم‌ها به روایت پخش کنندگان

 با آغاز اکران سه فیلم جدید از چهارشنبه هفته گذشته، «نگار» رامبد جوان نسبت به دو فیلم دیگر درآمد بیشتری کسب کرد و نزدیک به 300 میلیون تومان فروخت. از سوی دیگر کمدی «اکسیدان» ساخته حامد محمدی هم از مرز 10 میلیارد تومان فروش عبور کرد و فروش فیلم سینمایی «رگ خواب» به 5 میلیارد تومان رسید. با توجه به تعطیلی روز شنبه، فروش فیلم‌ها در این تعطیلات چندان قابل توجه نبود.

نگار  

فیلم سینمایی «نگار» ساخته رامبد جوان که برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای تهران و برخی از شهرستان‌ها اکران شد. به گفته احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم، «نگار» تا پایان شب گذشته 250 میلیون تومان در تهران و 40 میلیون تومان در سینماهای شهرستان فروش کرده است. در این فیلم سینمایی نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، علیرضا شجاع نوری، افسانه بایگان، اشکان خطیبی و… به ایفای نقش می‌پردازند.

ماجان

اولین ساخته سینمایی رحمان سیفی آزاد به تهیه کنندگی محمد مهدی عسگرپور که در آن مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، سیما تیرانداز، بهنوش بختیاری و… به ایفای نقش می‌پردازند، از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد. فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش «سیمای مهر» فروش چهار روز اول این فیلم سینمایی را 20 میلیون تومان اعلام می‌کند.

من و شارمین

کمدی «من و شارمین» ساخته بیژن شیرمرز با بازی ویشکا آسایش، پژمان بازغی، سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، رامین ناصر نصیر، فریبا نادری، گوهر خیراندیش و مجید صالحی از چهارشنبه هفته گذشته به نمایش درآمد. داریوش باباییان مدیرعامل «شکوفا فیلم» فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را 111 میلیون تومان اعلام می‌کند.

تابستان داغ

اولین ساخته سینمایی ابراهیم ایرج زاد که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و مورد توجه داوران این رویداد سینمایی هم قرار گرفت، از هشتم اردیبهشت ماه در سینماهای کشور اکران شد. بنا بر اعلام روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران» این فیلم تا پایان شب گذشته در مجموع 750 میلیون تومان فروش کرده است. «تابستان داغ» در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به ترتیب 71، 68 و 71 میلیون تومان درآمد کسب کرد. در این فیلم سینمایی پریناز ایزدیار، صابر ابر، علی مصفا و مینا ساداتی به ایفای نقش می‌پردازند.

سارا و آیدا

«سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری با بازی غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی و… از هجدهم مرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تا پایان شب گذشته 2 میلیارد و 350 میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرده است. «سارا و آیدا» در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه هم ترتیب 87، 59 و 60 میلیون تومان درآمد درآمد کسب کرده است.

زادبوم

«زادبوم» ابوالحسن داوودی پس از 9 سال توقیف، از هجدهم مرداد ماه امسال در سینماهای کشور به نمایش درآمد. در این فیلم سینمایی عزت الله انتظامی، بهرام رادان، مسعود رایگان، رویا تیموریان و پگاه آهنگرانی به ایفای نقش می‌پردازند. بنا بر اعلام سایت سینما تیکت، «زادبوم» تا کنون 470 میلیون تومان فروش کرده است.

فصل نرگس

فیلم سینمایی «فصل نرگس» ساخته نگار آذربایجانی، با بازی ريما رامين فر، يكتا ناصر، امير آقايي، پژمان بازغی و… ، بنا بر اعلام غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری تا پایان شب گذشته 235میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه هم هم در مجموع 27 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

بیست و یک روز بعد

اولین ساخته سینمایی محمدرضا خردمندان که در آن ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی و… به ایفای نقش می‌پردازند، از یازدهم مرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تا پایان شب گذشته یک میلیارد و 40 میلیون تومان درآمد کسب کرده است. «بیست و یک روز بعد» همچنین در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به ترتیب 25 و 20 و 25 میلیون تومان فروش کرد.

ساعت پنج عصر

اولین ساخته سینمایی مهران مدیری با بازی سیامک انصاری، امیر جعفری، آزاده صمدی، نگین معتضدی و… از 30 تیر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تا پایان شب گذشته 9 میلیارد و 120 میلیون تومان درآمد کسب کرده است. «ساعت پنج عصر» در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه هم به ترتیب 85، 56 و 59 میلیون تومان فروش کرد.

اکسیدان

فیلم سینمایی «اکسیدان» با بازی جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شقایق دهقان و… از 30 خرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم بنا بر اعلام حبیب اسماعیلی مدیرعامل «رسانه فیلمسازان» تا پایان شب گذشته 10 میلیارد و 50 میلیون تومان درآمد کسب کرد. «اکسیدان» در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه هم به ترتیب 100، 140 و 110 میلیون تومان فروش کرده است.

رگ خواب

«رگ خواب» حمید نعمت الله که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از 27 خرداد ماه در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم تا پایان شب گذشته 5 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. «رگ خواب» در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به ترتیب 23، 17 و 14 میلیون تومان فروش کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا