سمیعی: سمفونی «به قدقامت یاران» ادای دینی به حاج قاسم بود

امیرحسین سمیعی در حاشیه اجرای سمفونیک ویژه حاج قاسم در تالار وحدت گفت: تمام تلاش تیم اجرایی این اثر هنری رسیدن به ایده آل متعالی حاج قاسم سلیمانی عزیز است. هرچقدر تلاش کنیم قطره ای از این دریا را نمی‌توان جبران کرد. تنها خواستیم ادای دینی به ایشان داشته باشیم.

امیر حسین سمیعی مدیر کل دفتر موسیقی در حاشیه سمفونی ویژه حاج قاسم سلیمانی که سه‌شنبه شب در تالار وحدت برگزار شد گفت: «به قدقامت یاران» تولید مرکز موسیقی و بنیاد حاج قاسم و رودکی به رهبری آقای رحیمیان برگزار شد. پرداختن به چنین موضوعاتی یک موهبت برای هنرمند است تا خود را به مفهوم شهادت گره بزند و اثر هنری خود را باقی  بگذارد. تمام تلاش تیم اجرایی این اثر هنری رسیدن به ایده آل متعالی حاج قاسم سلیمانی عزیز  است. هرچقدر تلاش کنیم قطره ای از این دریا را نمی‌توان جبران کرد. تنها خواستیم ادای دینی به ایشان داشته باشیم.

وی افزود: اساسا موسیقی ذوابعاد است و ما نمی‌توانیم در یک اثر هنری به تمام ابعاد شخصیت بپردازیم و آن را انعکاس دهیم. ما تمام تلاشمان را کردیم تا کاری شایسته در ساحت شهید اجرا کنیم.

امیر حسین سمیعی مدیر دفتر موسیقی با اشاره به کار ویژه سمفونی حاج قاسم سلیمانی گفت: پرداختن به آثاری با مفهموم شهادت، برای هنرمند موهبتی است تا با گره زدن به آن اثر هنری خود را بتواند باقی بگذارد.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا