«پشت پرده» بازگشت شفیعی‌جم به تلویزیون

سریال یزدی «پشت پرده» اثر مشترک شبکه دو سیما و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، به زودی از اول خردادماه ، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۱۵ به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

سریال پشت‌پرده کاری از مرکز هنری رسانه‌ای نهضت با همکاری شبکه دو سیما است که با رویکرد معرفی سبک زندگی، فرهنگ و هویت یزدی‌ها به تولید رسیده است.

هدف‌گذاری اصلی این سریال، پرداختن به موضوع فرزندآوری و بحران کاهش جمعیت است به‌طوری‌که در این سریال تلاش شده مخاطب با مساله فرزندآوری درگیر شود.

این سریال داستان و چالش دو خانواده است که یکی برای انجام عمل آی‌وی‌اف و دیگری برای یک سفر تفریحی در ایام نوروز، به یزد سفر کرده‌اند. خانواده معلم، نماینده قشر معلم‌هاست و در مسیر ایفای نقش‌های خود به موضوعاتی نظیر عدالت آموزشی، مسائل معلمان و نقش معلم در چرخه حکمرانی می‌پردازد.

بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی در تهران روایت می‌شوند ولی «پشت پرده» تلاشی است برای روایت قصه زندگی امروز، در اتمسفری متفاوت از آنچه تاکنون مخاطبان شبکه‌های سراسری بیننده آن بوده‌اند. به همین خاطر در داستان این سریال، موقعیت شهر یزد و تقابل دو فرهنگ اصیل ایرانی و فرهنگ امروزی‌شده شهری را شاهد هستیم؛ یک خانواده تهرانی و یک خانواده یزدی که هر کدام سنت‌ها و آداب خود را در این سریال نمایندگی می‌کنند.

در خلال داستان‌های هر قست، به موضوعات مختلف اجتماعی نیز اشاره شده و با توجه به اینکه سریال، کمدی موقعیت است، به سوژه‌های روز پرداخته شده و با آنها شوخی شده است.

در این سریال، رضا شفیعی‌جم، مریم کاویانی، جواد خواجی و برخی بازیگران استانی یزد به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال «پشت پرده» به کارگردانی و حضور جمعی از بازیگران یزدی و ملی تولید شده است.

سریال ۲۸ قسمتی «پشت پرده» به کارگردانی حاجی غلامی و تهیه‌کنندگی مصطفی رضوانی از اول خردادماه سال جاری، شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۲۱:۱۵ به روی آنتن شبکه دوم سیما می‌رود.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا